lost control

  اسم اولیه گروه Anathema بود که در لیور پول کار خودشون رو شروع کردند.  Anathema   معنی نفرین شده و مطرود از کلیسا رو میده. یکی از اهنگهای زیباشون  lost control هست که خیلیهامون در زندگی درکش کردیم . روزی که پدرم  این دنیای پست رو بدرود گفت این اهنگ با هدفونی به خورد گوشم  و مغزم می رفت .حداقل اینکه نوستالژی داره واسم...


http://www.nhf.cc/wp-content/uploads/2008/08/outcontrol2.jpg


lost control

            

Life has betrayed me once again,
I accept some things will never change.
I've let your tiny minds magnify my agony,
and it's left me with a chem'cal dependency for sanity.
Yes, I am falling... how much longer till I hit the ground?
I can't tell you why I'm breaking down.
Do you wonder why I prefer to be alone?
Have I really lost control?
I'm coming to an end,
I've realised what I could have been.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask, I admit I've lost control.

زندگی دوباره به من خیانت کرد/من قبول دارم که بعضی چیزها هستند که تغییر نخواهند کرد/به ذهن کوچکت اجازه خواهم داد که بزرگ وتقویت کند درد ورنجم را/و من رو رها کرده با یک وابستگی شیمیایی(دراگ)برای سلامتی روانم!/بله من دارم سقوط می کنم/چقدر دیگه مونده من به زمین برخورد کنم؟/نمی تونم بهت بگم چرا دارم سقوط می کنم!/ایا تعجب می کنی چرا ترجیح میدم که تنها باشم؟/ایا واقعا من کنترلم رو از دست دادم؟ /من به این حقیقت رسیده ام انچه را که توانسته ام باشم نمی توانم بخوابم بنابر این نفسی می کشم و پنهان می شوم در پشت شجاع ترین نقابم/من می پذیرم که کنترلم را از دست داده ام...


                             

هر آن کس که دندان دهد ، نان دهد ؟؟؟!

هر آن کس که دندان دهد ، نان دهد …


… شرمنده ، آردمون تموم شده


برگرفته از بلاگ دست نوشته

شکنندگی ما،خصلت رطیلی بشر

http://www.no-pest.com/BrazilianBlackTarantula.jpg
.

خیلیا هستند که از هراس برخورد با بعضیا حصاری به ظاهر وحشتناک دور خودشون میتنند والبته نه فقط به دلیل هراس که شاید به هزار دلیل ممکن ولی این فقط در ظاهر هست و در واقعیت این حصار شکننده ترین حصار ممکن هست مثل رطیل که ظاهر وحشتناکش فقط برای ترس دشمنش آفریده شده و کاملا بی خاصیت هست از این نظر که اگر کسی بره سمتش میتونه راحت از پا بندازدش ولی این اگری که گفتم کم اگری نیست. همین حصار وحشتناک رطیل رو از بسیاری از خطرها حفظ می کنه.بشریت هم از این ظاهرهای وحشتناک زیاد داره. من تو خودم پیدا کردم.نه کم که زیاد!می تونین تو خودتون مثال بزنین؟!

روزمرگی از نوع بیکاری کاذب

http://www.irannewsagency.com/files/%D8%A8%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

.

انقدر این روزها کار ریخته سرم از پروژه تا... که جرات ندارم برم طرف هیچکدومشون!  شاید از ترس زیاد بودنشون .در نتیجه بیکارم!این نوع بیکاری از نوع واقعیش وحشتناک تره.بیکاری کاذب! درست نقطه مقابل اشتغال کاذب که تو درسای اجتماعی دبیرستان داشتیم! اینم یه جورشه..حمله به طرفشون!