نکاتی در باره این وبلاگ

                       

 

۱) از دوستان گرامی تقاضا می شود از در خواست برای قراردادن لینکهای دور از شان این وبلاگ (مثلا عکسهای مخفی از حمام زنان و...!!) خودداری کنند.

۲)اگر مطلبی از این وبلاگ کپی برداری باشد منبع ان عینا ذکر خواهد شد و امید بر این همکاری از طرف شما را دارم.

۳)این وبلاگ دارای مطالب مهمی در مورد موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور می باشد که مطمئنا راهگشای دوستانی است که این نیت را دارند تا به امید خدا گرفتار دوز و کلکهای برخی از این موسسات نشوند.

۴)تمام دست نوشت ها عقیده و برداشت شخصی من می باشد و امید وارم که مخالفان حمل بر توهین از جانب من نکنند.

۵)دروغ در این وبلاگ جایی ندارد.

۶)تقسیم بندی وبلاگ به صفحات جداگانه بر اساس سلیقه نویسنده صورت گرفته و احتمال وجود مطالب مثلا فرهنگی در دستنوشتها و ... وجود دارد.

۷)این وبلاگ از تبادل لینک با شرایط بالا حتما استقبال می کند.

 ۸)از قرار ندادن نظرات سازنده در وبلاگ به دلیل تنبلی خودداری کنید!!

 ۹)تمامی اشعار و قصه ها و داستانهای بدون ذکر منبع نوشته خود من می باشند و عکسهای بدون ذکر منبع و بدون ادرس به وسیله خود من عکسبرداری شده اند.

۱۰)لینکهای کنار صفحه نشان دهنده اشتراک کامل  یا ناقص! فکری با وبلاگ اینجانب نمی باشد و صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد.

با سپاس   

 

سلام مالزی

 

 

تقدیرم تو وبلاگ نویسی ،جالبه!شروع هر کدوم از وبلاگام،خارج کشور بوده!سری قبل تو ارمنستان با  بازی هستی که عمرش تا ماه قبل بود و با ۱۱۴ پست که وقتی سرور میهن بلاگ سوخت!وبم از بین رفت و الان هم .... فعلا برای اظهار وجود اومدم. کلی توضیح هست که سر فرصت می گم.الان عجله دارم ،باید برم. فعلا...