lost control

  اسم اولیه گروه Anathema بود که در لیور پول کار خودشون رو شروع کردند.  Anathema   معنی نفرین شده و مطرود از کلیسا رو میده. یکی از اهنگهای زیباشون  lost control هست که خیلیهامون در زندگی درکش کردیم . روزی که پدرم  این دنیای پست رو بدرود گفت این اهنگ با هدفونی به خورد گوشم  و مغزم می رفت .حداقل اینکه نوستالژی داره واسم...


http://www.nhf.cc/wp-content/uploads/2008/08/outcontrol2.jpg


lost control

            

Life has betrayed me once again,
I accept some things will never change.
I've let your tiny minds magnify my agony,
and it's left me with a chem'cal dependency for sanity.
Yes, I am falling... how much longer till I hit the ground?
I can't tell you why I'm breaking down.
Do you wonder why I prefer to be alone?
Have I really lost control?
I'm coming to an end,
I've realised what I could have been.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask, I admit I've lost control.

زندگی دوباره به من خیانت کرد/من قبول دارم که بعضی چیزها هستند که تغییر نخواهند کرد/به ذهن کوچکت اجازه خواهم داد که بزرگ وتقویت کند درد ورنجم را/و من رو رها کرده با یک وابستگی شیمیایی(دراگ)برای سلامتی روانم!/بله من دارم سقوط می کنم/چقدر دیگه مونده من به زمین برخورد کنم؟/نمی تونم بهت بگم چرا دارم سقوط می کنم!/ایا تعجب می کنی چرا ترجیح میدم که تنها باشم؟/ایا واقعا من کنترلم رو از دست دادم؟ /من به این حقیقت رسیده ام انچه را که توانسته ام باشم نمی توانم بخوابم بنابر این نفسی می کشم و پنهان می شوم در پشت شجاع ترین نقابم/من می پذیرم که کنترلم را از دست داده ام...


                             

نظرات 5 + ارسال نظر
آربو سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 http://arioo.blogfa.com/

سلام کورش. متن آهنگ فوق العاده بود.
اسم گروه هم برام خیلی جالب بود.
احتمالا از اون آهنگ هاییه که تو ذهن آدم ثبت می شه.
درود

مهندس جوان سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:42

مهندس با هات موافقم ولی این ریا وجود داره و من وشما کاری نمی تونیم بکنیم

انجمن تخصصی الکترونیک ایران سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 http://www.electronix.ir

با سلام

از وبلاگ شما بازدید کردیم. نسبتا جالب بود.

در صورت تمایل از وبسایت ما نیز دیدن فرمایید.

باسپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

نوشین سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:00

آهنگش عالی بود

رها سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:47

سلام...
آهنگی هست به نام henrylee پیشنهاد میکنم گوش کنی!

کدوم؟ این اسم گروه هست؟ من سرچ کردم فقط اسم گروه بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد