اشفته بازار!

درودی به بزرگیه دریاهای شمال!

هدف اصلیم ازاومدن اینه که واسه نوشتن(حتی این خزئبلات )دلم تنگ شده بود! فعلا درس خوندن یا حداقل فکر درس خوندن رو کنار گذاشتم(برا این مدتی که دارم مینویسم!)درس خوندن اینجا لذت بخشتر ولی سختتر از ایرونه!ایران که جدا دانشجو بودن رو فقط تو دبیرستان تجربه کردم و دوره دانشگاه به شب امتحان گذشت... طول ترم شیطنت!.. وپایان ترم عذاب حجم عظیم کاغذهایی که استادای بداخلاق و الکی مغرور رو به یاد ادم میاورد و کلاسهای خشک دانشگاه.اینجا درسها در طول ترم تقسیم شده با تکالیف و کوئیزهایی که درصد زیادی از نمره رو دارن و جدا نمیشه اینجا درس نخوند.استادانی خاکی تر از هر چی که فکرش رو بکنید و خوش اخلاق و... اگر اینجا درس نخونی حداقل دغدغش باعث میشه بری طرفش... بگذریم.

کمی هم به نظرات شما بپردازم... از لطفهایی که نسبت به من و وبلاگم داشتید تا کسایی که تو بعضی پستای مثلا سیاسی فحشهای رکیک نوشته بودین تا انتقادهای انچنانی که سر فرصت پاسخ میدم...ولی بازهم از همه کسایی که دستشون رو واسه نظر دادن جنبوندن تشکر میکنم...

رضا جان ،نیازی نیست که ادم تو هر پستش مطلب اموزنده داشته باشه و همین که مثلا خالی از نوشتن شدم خودش یه حسنه!  و منظور من به مهدی و... اینه که از خودش مطلب بذاره تا لینک مطالب دیگران...ولی باز ممنونم از نظرت...

حرفهای خودم هم که خیلی زیاده وشاید مجال گفتن همشون نباشه...ازاینکه تقریبا هفته ای سه چهار بار میرم بالا ابزرواتوری که به میمونا غذا بدم و موفقیتایی در حد اینکه میمونهای ترسو رو تا فاصله یه متری خودم بیارم بدست اوردم!!! تا...هر سری هم که رفتم غذا بدم بشون یه مراسم گشنی گری هم داشتن بی حیاها!...بازم بگذریم...

چند روز قبل فیلم بسیار قشنگ سنتوری رو دیدم از داریوش مهرجویی .شاهکار بود جدا و چقدر سکانسهای تاثیر گذاره زیادی داره...صحنه سوسیس سرخ کردن علی و لقمه گرفتن برای معتادها و عرق خوردنشون معرکست..تا سکانس عروسی تو پایین شهر و با سنتور!و موزیک وسط دعوا تا نگاههای مرموز و مبهم تلخک سیاه یا  ملیجک!!و یا دیالوگهای اولین صحبت هانیه و ویولونیست خیانتکار!اوه انقد داره که همه فیلم رو باید بگم با بازی محشر گلشیفته فراهانی و بهرام رادان... ولی این فیلم همونطور که میدونید قاچاق پخش شد وبه برکت گرفتاریهای مجوز گرفتن از وزارت ارشاد!! ولی باز انسانهای با انصاف کم نیستن و در حرکتی جالب کاری خوب رو انجام دادن و می تونید

شراب

 

 

 

چندان بخورم شراب کاین بوی شراب

اید ز تراب چون روم   زیر   تراب

گر بر سر خاک من رسد مخموری

از بوی شراب من شود مست و خراب


خیام