تحلیل شطرنج زندگی من...

http://100musicalfootsteps.files.wordpress.com/2009/04/the-chess-player.jpg



از حال و هوای بلاگم معلوم هست که دستم به نوشتن نمی رفت به هزار و یک دلیل. شکست ها و گاها نیمچه پیروزی های روال زندگی که در این مدت نصیبم شد من رو گیج کرده بود برای تصمیم در مورد راهی که آینده باید در پیش بگیرم.خودم که سر تا سر انرژی مثبت بودم تبدیل به موجودی شده بودم پر از انرژی منفی و این روند زیادی آزارام میداد تا با کنکاشی بتونم این موضوع رو تا حد زیادی حل کنم.از طرفی از نوشتن فاصله گرفتنم هم مزید علت شده بود و اگر دیدید که روزهای آینده با پست های بی ربط و عجیب غریبی آپ کردم علت رو در تمرین و مشق نوشتن و فرار از تفکرات منفی بذارین و نه تاب برداشتن مخ نویسنده! باحالیه زندگی به همین تصمیم گیری هاییه که جدا مثل بازی شطرنج ،آینده رو میسازه و همین فکر کردن برای حرکت بعدی با توجه به همه احتمالات میتونه پر شور و هیجانی باشه.از شما چه پنهون برای مدت چند ماه به سیگار رو آورده بودم که ناشی از همین تفکرات مسموم بود که با درسی جدید اون رو یه ماهی هست که کنار گذاشتم.

در این بازی عاملی به نام برداشت از زندگی بیشترین تاثیر رو داره در لذت بردن از زندگی.ماجرایی که بر سرتان گذشته است را تفسیر و تعبیر کنید تا هم از این بازی ذهنی لذت ببرید و هم اینکه تصمیمات بزرگ از پس همین تغییر و تفسیر نگرش بیرون میاد.همین...



پی نوشت۱: به سالگرد بیست و دو خرداد می رسیم.روزی که رای مردم دزدیده شد.مبارزه به هر طریقی تا پیروزی...


پی نوشت ۲: شرمتان باد که خجالت نمی کشید و نخبگان این مرز و بوم را در زندان نگاه می دارید.کاری که حتی مغولان بد نام نکردند.


پی نوشت ۳: استاد شجریان ، نامی ماندگار خواهد داشت در تاریخ ایران زمین. مصاحبه های استاد رو که بنیان ظلم و ستم رو لرزوند رو در اینجا ببینید.شرم بر نان به نرخ روز خورانی چون نجفی، شریفی نیا و هزاران موجود بی شرف دیگر( ببخشید از این ادبیات به جای من!)


پی نوشت۴ : از فیس بوک دوستی این عبارت تاثیر گذار رو برداشتم: در نظام عدل اسلامی متهم به جاسوسی به شرطی که خارجی باشه میتونه با مادرش در هتل ملاقات کنه و پذیرایی بشه، اما هموطن زندانی که ماه هاست اتهاماتش هم اعلام نشده نمی تونه حتی با وکیلش ملاقات کنه... عدالت اسلامی میگه باید با حلقه گل به استقبال یه قاتل آدمکش رفت اما یه معلم رو باید در آستانه روز معلم به چوبه دار سپرد... بکارید این تخم نفرت ...رو، بکارید... یه روزی هم نوبت درو میرسه