توهم شیرین در اوج سی هزار پایی

 

 

24resized.jpg picture by Metacrock

 

 مالزی رو در حالی ترک کردم که با دوستانی آشنا شدم که آرزو  داشتم زودتر پیداشون می کردم.روز پرواز هم کمی درد کلیه باعث شد که ترامادول مصرف کنم و در نتیجش با آرامش به رباعیات خیام با صدای شجریان گوش بدم تا پروازم به خاطره ای بسیار گیرا و فراموش نشدنی تبدیل بشه. لذت داره وقتی کمی توهم شیرین داری در اوج آسمان پس از سه سال ندیدن وطن کسی با صدای خوش در گوشت بخونه می خور که عمر جاودانی این است  خود حاصلت از عمر و جوانی اینست... با چنین لذتی در آسمان می رفتم طرف وطن ویران ولی خب  ایران...

نظرات 4 + ارسال نظر
ابوذر یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:28

ترامادول رو از علی مشهدی گرفتی؟ :))

حمید دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:46

شایدم از کلاسیک من گرفته !!!! (؛
ولی واقعا توی چه توهمی بودی (:

Masoud دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:02

dash kouroush, kheili delam vasat tang shode

فریبا چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:02

:) ارادت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد