اولین پست بی رمق بلاگم...

بد خسته ام،هر چند تو ذاتم امید هیچ موقع زایل نمیشه ولی شاید از امید داشتن هم خسته ام. دونستن آینده دردیه که در هیچ بنی بشری وجود نداره .از ندونستن مکرر آینده هم خسته ام.از دیدن و ندیدن وطن هم خسته ام.خسته ام ازینکه دوباره تو خودم کنکاش کنم و از این خستگی بیرون بیام.از شنیدن اینکه بم میگن کی میای ایران،از اون هم خسته ام.به زور دارم خودم رو جلو می برم،از این زور زورکی جلو رفتن هم خسته ام.از خصلت های خودم هم خسته ام و از فکر برای تغییرشون خسته تر م.از همین بلاگری هم خسته ام.این پست رو میذارم که یه روز بخونم ببینم آیا از چیزای مسخره ای خسته بودم یا نه واقعا خسته ام؟!...


نظرات 5 + ارسال نظر
سید دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:29

خسته نباشی جوون، خدا قوت

مخلصم آقا ارادتمندم...

رافونه دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:08

منم همین طور اما هنوز زنده ام

ایشالا شما هم از این وضع چنج تو بتر بشین :-) ما که بی رمقیم فعلا...

... دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:53

Salam.
hata vaghti ham khasteid khub minevisid...
ye forsate koochik be khodetun bedid ta khastegitun dar beshe...unvaght bazam hame chiz khub mishe...ya shayad ham hame chiz hamin joori bazam bemune, ama beshe khub negahesh kard aheaghal...

سلام مرسی دوست عزیز . کامنتهای شما دلگرمی هست برای من.

علی سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:58

همه خسته ایم اما یه کم هم وایسادن و به عقب نگاه کردن میتونه خستگی رو کم کنه

جدا علی راه خوبی رو یادآوری کردی. از دردها کم می کنه.ایول...

ترانه یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:25

سلام. اتفاقی یه روزی اومدم این جا. گاهی میام می خونم آقای خسته این وبلاگ رو . حالا امیدوارم خسته نباشین همه مون گاهی خسته می شیم گاهی حتی از خستگی هم خسته می شیم .کاش خسته نباشیم و نشیم هرچند خصلت این زندگی همینه.

شاد باشین آقای خسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد