سکوت=رضایت

نظرات 9 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 21:28 http://www.erepublik.com/en/referrer/hr498

سلام
ایران بزرگ به شما احتیاج دارد
دوستان ایرانی شما تا کنون توانسته اند خاک ایران را حفظ نمایند و خیلی از قسمتهای آسیا را نیز به ایران اضافه نمایند، مرزهای ما اکنون از شمال به سیبری و از شرق به چین و آلاسکا میرسد
کمــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ ـــک
این صدایی هست که این روزها از ایران در دنیای مجازی شنیده می شه،جنگهای زیاد بر علیه ایران نزدیک است. حیثیت نام ایران به شما دوست گرامی بستگی دارد
اما دنیای مجازی کجاست؟
دنیای مجازی جاییه که شما می تونید برای خودتون زندگی جدیدی شروع کنید، حزب سیاسی بسازید و فعالیت سیاسی کنید، یک یا چند کارخانه بسازید و کارخانه داری کنید، یا بچسبید به فعالیت های نظامی و یک مارشال بشید یا اینکه دوست دارید دلالی را تجربه کنید و دلال کالا یا قاچاقچی بشید، شاید هم دوست دارید خرابکار بشید و تو امور دیگر کشورها دخالت کنید یا اینکه فقط یه کارمند ساده باشید و زندگی آرومی داشته باشید یا هیچ کدوم از اینها شما رو راضی نمی کنه و تا رئیس جمهور نشید دست از تلاش بر نمی دارید. همه این کارها رو می تونید تو ایرپابلیک انجام بدید.
تنها کافیست تا روزی 5 دقیقه برای کار و تمرین نظامی وقت صرف نمایید
حالا ما از شما هموطن گرامی درخواست میکنیم تا به ایران مجازی بیاین و در این بازی ثبت نام کنین تا کشورتون رو از هجوم بیگانگان حفظ کنین.

لینک دعوتنامه: http://www.erepublik.com/en/referrer/Hr498

آدرس فروم بازی برای آموزش و فارسی سازی: www.erepublik.ir
ایرانیان خون گرم منتظر حضور گرم شما هستند.
ستاد تبلیغات ایران مجازی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:13

همچنین آقای کروبی در برابر خواست رئیس مجلس مبنی بر اینکه مدتی سکوت کنید تا شرایط به حالت عادی برگردد پاسخ داده اند: «من سکوت کنم تا یک عده ای که عمری را به دشمنی با امام سپری کرده اند زمام امور را به دست بگیرند و هر جنایتی که می خواهند انجام دهند. من مردن را به سکوت در برابر اینها ترجیح می دهم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:14

پرشین بلاگ مسدود شد

نخستین سرویس دهنده وبلاگ در ایران، ساعاتی پیش از دسترس برخی کاربران اینترنت در داخل کشور خارج شد.

گزارش‌ها از ایران حاکی است که از بعدازظهر امروز دوشنبه، پرشین بلاگ به جمع سایت‌های فیلتر شده پیوسته است.

مهدی بوترابی، مدیرعامل سابق پرشین‌‏بلاگ پیش‌ از این در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ از سوی ماموران دادستانی تهران بازداشت شده بود.

تیر ماه سال گذشته نیز دامنه این سرویس دهنده وبلاگ هک شده بود.

پرشین بلاگ در خرداد ماه سال ۱۳۸۱ راه‌اندازی شد و به گفته مدیران آن، روزانه حدود هفت میلیون صفحه در این سایت بازدید می‌شود.

فیلترینگ در ایران پس از اعلام نتیجه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تشدید شده است. طی سه ماه گذشته بسیاری از سایت‌ها و وبلاگ‌ها در ایران مسدود شده‌اند.


وب‌سایت نوروز یکی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی وابسته به حزب مشارکت است که مسئولان آن اعلام کرده‌اند که در روز‌های اخیر مورد حمله هکرها قرار گرفته و همچنین فیلتر شده است.

ایران تاکنون بیش از پنج میلیون سایت اینترنتی (داخلی و خارجی) را فیلتر کرده است.

فیلترینگ سایت‌های اینترنتی در ایران از سال ۱۳۸۰ آغاز شده است. مسئولیت تعیین مصادیق فیلترینگ سایت‌ها بر عهده مجموعه‌ای به نام «کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ» است.

اعضای کمیته تعیین مصادیق را نمایندگانی از وزارت اطلاعات، وزارت ارشاد و سازمان صدا و سیما تشکیل می‌دهند.

فیلتر سایت‌هایی که از طریق این کمیته اعلام می‌شود، از طریق شرکت فن‌آوری اطلاعات صورت می‌گیرد.

فهرست سایت‌هایی که باید فیلتر شوند، از طریق این شرکت، به سایر ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت اعلام می‌شود تا آن‌ها نیز سایت‌های مورد نظر را فیلتر کنند.

مقام‌های جمهوری اسلامی ایران به شدت استفاده از اینترنت را تحت کنترل دارند و هزاران پایگاه اینترنتی حاوی تصاویر و مطالب غیر‌اخلاقی و نیز سایت‌هایی که مطالب سیاسی یا توهین‌آمیز به ارزش‌های مذهبی در آنها نوشته می‌شود، از طرف دولت مسدود شده است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:14

صحنه تکاندهنده سیلی زدن یک پاسدار به جانبازی که پسرش را کشته اند صحنه ی تکان دهنده ای است. مرد، در حضور امنیت بخش یک روحانی، فرمانده ی سپاه را عتاب می کند که پسرم را کشته اید و من را تهدید می کنید....
http://www.youtube.com/watch?v=lYsxI5F_JGg

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:15

فراخوان هاشمی رفسنجانی برای شرکت مردم در روز جهانی قدس : فجر صادق همیشه بعد از تیره ترین زمان شب طلوع می کند

آیت الله هاشمی رفسنجانی مسلمانان ایران و جهان را به شرکت درراهپیمایی روز قدس فراخواند.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه ای به مناسبت روز قدس با بیان اینکه «فجر صادق همیشه بعد از تیره ترین زمان شب طلوع می کند» ، نسبت به غفلت مسلمانان کشورهای اسلامی نسبت به روز قدس هشدار دادو مردم ایران و کشورهای اسلامی و غیر اسلامی را به شرکت در راهپیمایی این روز فراخوند.


متن بیانیه آیت الله هاشمی رفسنجانی به این شرح است :
و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین
سی سال است که آزاداندیشان و عدالتخواهان درست کردار در سراسر جهان به ابتکار اعجازآمیز امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان در محکومیت اشغالگری قدس شریف که نمادی از مظلومیت و اسارت در دست یک دولت سراسر نامشروع، جعلی و غاصب می باشد به خیابانها می آیند و برائت خویش را از جنایات و تمامیت خواهی های بین المللی یک اقلیت محدود، فریاد می زنند و شاهدیم که این حضور معنادار هر ساله چون زلزله ای پایدار، پایه های عنکبوتی استبداد و استعمار را می لرزاند و روح مقاومت را بر تن مجروح این بقعه شریف اسلامی می دمد.


مردم مسلمان ایران اسلامی واقصی نقاط جهان اسلام !


امسال در حالی به استقبال این روز شریف می رویم که سردمداران جهانی با سواستفاده از غفلت و تفرقه مسلمانان و بخصوص اختلافات در داخل مجاهدان خود فلسطینی دندان طمع را برای تعمیق جنایات خویش ، تیز کرده اند و با القای تفرقه و دامن زدن به اختلافات مذهبی و پرهیز از بیان اشتراکات، مطامع استکباری و استعماری خویش را در آستانه تحقق، نامشروع می بینند.
نکند خدایی نکرده تدبیر پیر فرزانه این انقلاب را که روز قدس را روز بیداری اسلام نامید، در اثر این اختلافات به فراموشی سپرده شود و آب در آسیاب دشمن بریزد که سالهای سال در آرزوی حذف هویت اصیل اسلامی بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمین است.


انشاءالله حضور غیورانه شما در راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور های اسلامی و غیر اسلامی و در روستاها و شهرهای ایران عزیز، بیدار بیدارباشی جاودانه به غفلت زدگان باشد که فکر می کنند گذشت زمان، غبار فراموشی بر آرمان فلسطین نشانده است و شما نیز مطمئن باشید که فجر صادق همیشه بعد از تیره ترین زمان شب طلوع می نماید.

اکبر هاشمی رفسنجانی

رییس مجلس خبرگان رهبری

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:15

پیام رهبری به مهدی کروبی

یک منبع آگاه در مجلس به خبرنگار رویداد گفت : «رئیس مجلس به دستور مقام معظم رهبری با آقای مهدی کروبی دیدار داشته اند و آقای لاریجانی حامل پیام رهبری هستند.»
عصر امروز جلسه ای در دفتر کار علی لاریجانی رئیس مجلس ایران با حضور مهدی کروبی و قدرت الله علیخانی از اعضای فراکسیون اقلیت برگزار شد.

این جلسه به دعوت رئیس مجلس تشکیل شده است. این مقام آگاه در مورد محتوای این پیام توضیحی نداد اما اضافه نمود این احتمال وجود دارد که بخشی از مذاکرات به تشخیص دو طرف حاضر در جلسه رسانه ای گردد.

از جلسه عصر امروز رئیس مجلس و مهدی کروبی که بیش از سه ساعت به طول انجامید خبر می رسد که آقای کروبی نسبت به عملکرد هیات سه نفره قوه قضائیه و صدا و سیما به شدت انتقاد نموده و خطاب به آقای لاریجانی گفته اند امیدوارم شما همچون برادرتان دینتان را به دنیا نفروشید.

همچنین آقای کروبی در برابر خواست رئیس مجلس مبنی بر اینکه مدتی سکوت کنید تا شرایط به حالت عادی برگردد پاسخ داده اند: «من سکوت کنم تا یک عده ای که عمری را به دشمنی با امام سپری کرده اند زمام امور را به دست بگیرند و هر جنایتی که می خواهند انجام دهند. من مردن را به سکوت در برابر اینها ترجیح می دهم.»
shayan2uk - انگلیس - هال
ژنده باد کروبی این شیخ اصلاحات که با تمام شجاعت به رهبر حکومت اسهالی نه!!! ؟؟؟ گفت.
دوشنبه 23 شهریور 1388

elyas0121 - ایران - مازندران
درود بر کروبی.همشون ترسیدن می خوان کروبی سکوت کنه. ان را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
دوشنبه 23 شهریور 1388

elyas0121 - ایران - مازندران
درود بر کروبی.همشون ترسیدن می خوان کروبی سکوت کنه. ان را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
دوشنبه 23 شهریور 1388

seda jan - انگلستان - گلاسکو
فقط دعایت می کنیم که موفق بشی ای دلیر مرد
دوشنبه 23 شهریور 1388

juvel - نروژ - اسلو
بازم گلی به جماله کروبی / البته اگه همش سیاه بازی و تئاتر نباشه . تا نظره شما دوستان چی باشه؟؟؟
دوشنبه 23 شهریور 1388

قلدر - ایران - تهران
زنده باد کروبی.مرد بزرگ.
دوشنبه 23 شهریور 1388

danube abi - اتریش - وین
کاش امثال کروبی بیشتر بودن.کاش یکی دلش به حال ایران و ایرانی می سوخت. اخه دست تنها که کاری از دستش بر نمیاد!!!
دوشنبه 23 شهریور 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
این جمله آخرین شیخ، بهترین جمله ایست که او در همه عمرش گفته است!
دوشنبه 23 شهریور 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
ادامه بده کروبی . ملت ایران تمام زحماتت را ارج می نهد.
دوشنبه 23 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
کروبی جان زدی تو خال چون علی گدا تا خرخره گناهکاره . اگه پشت قضیه گرفته بشه یک چیزی در حدود 100000 سردار و بسیجی و نیروی انتظامی محکومند . انوقت زندان برای خودشون کم میارن
دوشنبه 23 شهریور 1388

Anderanik - سوئد - اسطکهلم
زنده باد کروبی. کجا هسطن کسانی که کفن پوش میشدن؟ حالا که طجاوز میکنن کجا خزدید نامردا؟افرین به غیرط کرروبی.پیروزی با ماسط چون حق با ماسط.
دوشنبه 23 شهریور 1388

shekvegar - ایران - تهران
عرض کرده بودم که این نشست فقط برای رایزنی و ارام کردن کروبی و به دستور شخص رهبر عظیم الجثه صورت پذیرفته . از قدیم هم گفته اند : جنگ اول به از صلح آخر . امیدوارم کار این نظام به طلیعه ی صلح آخر نکشه و عمرش به اون جاها قد نده. رهبر ایران بویی از تمدن و مردمداری نبرده . سر مردم هم میخوان خاله زنک بازی در بیارن و با انشاالله و ماشاالله و در شرف بررسیت و برخورد قاطع میکنیمو از این دست خرده تعارفات پرده بر جنایاتشون بکشند . ..خسته ام اما امیدوار ...
دوشنبه 23 شهریور 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
اگر کروبی همه حرفهایش درست باشدوازصمیم قلب باشد مردم یکقدم نباید عقب بنشینن.اینها همه قاتل وجنایتکارندودستشان یکیست واخرخط وسرازیر شدن تودره وکافیست مرد م هول اخررابدهند تاتوطعه حمله نظامی انجام نشده.رژیم جنایتکار غیر اسلامی بااسرائیل وامریکا وروسیه وانگلیس همدستن.روز قدس راقتلگاه ارتجاع واستعمار کنید.پیروز باشید.درود به همه جانباختگان راه ازادی.
دوشنبه 23 شهریور 1388

hamid100 - یونان - اتن
درود بر لر مردانی مثل کروبی و ننگ بر رهبران مزدور وکثیفی مثل علی گداها و اطرافیانش
دوشنبه 23 شهریور 1388

martin moghaddam - المان - بن
من واقعا تعجب میکنم .کروبی چهار سال رییس مجلس بود چرا در ان زمان که قدرتش هم بیشتر بود در مورد جنایات حکومت سکوت میکرد؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟تجاوز به زندانیان برای گرفتن اقرار و خرد کردن زندانی متد جدیدی در حکومت اسلامی نیست!
دوشنبه 23 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
بازم این پیر سگ علی چلاق عر عر کرد
دوشنبه 23 شهریور 1388

emperatur - اکراین - پلتاوا
درود بر کروبی . مرگ بر خامنه ای
دوشنبه 23 شهریور 1388

salar123 - هلنذ - روتردام
روز 27 شهریور روزی است که این رژیم کثیف هیچ گاه فراموش نخواهد کرد مثل تمام چیزهای که یک زمان باعث افتخارش بود ولی حالا از ان میترسد /رنگ سبز/روزقدس/الله اکبر شبانه/نماز جمعه/راهپیمایی/............اینها تمام بخاطر شجاعت عزیزانمان در داخل ایران است درود بر شما
سه‌شنبه 24 شهریور 1388



بزرگترین مرکز وال پیپر و عکس
مجموعه بزرگ و دیدنی از وال پیپر و عکسهای روز جهان %100 رایگان دانلود نا محدود و رایگان رپیدشر
دانلود و آپلود نا محدود و رایگان فیلم موزیک و کلیپ و انواع فایلها

[ بدون نام ] جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:35

اخابر مستقیم راهپیمایی روز قدس رو از این جا بشنوید.
http://www.epersianradio.com/index.aspx

زینب یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:49 http://therainssecret.persianblog.ir/

سکوت نکردیم ...

و باعث غرور هر ایرانیست این عدم تمکین به ظلم مرسی زینب جان

بهروز چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:44 http://bobot91977.persianblog.ir

هان کجایی تا شوم من چاکرت؟؟

:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد