درهم نامه ی به همین سادگی...

http://www.azkk.com/KIDS/images/FIGURING%20BILL.gif



به همین سادگی.آره به همین سادگی دوسال و دوهفته هست که ایران رو ندیدم.به همین سادگی دو سال و دو هفته هست که برادر و مادرم رو ندیدم .به همین سادگی دو سال بیشتر هست که آلبالو نخوردم و گوجه سبز. به همین سادگی صمیمی ترین دوستانم که حاصل این دو سال و دو هفته هستن دارن می پرن میرن از اینجا.به همین سادگی تصمیمشون عوض شده که در ایران زندگی نکنند. به همین سادگی عجیب ترین تولد های عمرم رو گرفتم.به همین سادگی خیلی کسایی رو که باید می گفتم بیان تولدم رو نگفتم و باز به همین سادگی بیشتر اونهایی رو که نباید می گفتم،گفتم.دلگیریها هم پیش میاد به همین سادگی و من هنگ هستم از خیلی از اعمالم به همین سادگی.جواب اس ام اس ها داده نمیشه به همین سادگی و باز هم دلگیر میشم به همین سادگی. ملت عجیب هستند مثل خودم به همین سادگی.رهبرمون هم دروغ میگه به همین سادگی و دستور قتل میده به همین سادگی.کودتا شد تو ایران به همین سادگی.من هم فعلا خسته هستم و مزخرف می نویسم به همین سادگی. چرا؟چون بلاگ نیمه پر جامم هم دوساله شد به همین سادگی...

نظرات 13 + ارسال نظر
شهرام پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:43

:-)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:03

شرم بر همه آنانی که از یک انتصاب بی اهمیت فریادشان بلند شد، اما از ریختن خون جوانان معصوم ککشان هم نگزید. واقعا شرمتان باد اگر داعیه دوستی با مردم کشوری، خونتان را به جوش می آورد. اما شکافتن قلب مردم همین مرز و بوم در روز روشن برایتان سهل و آسان می آید. شما اگر زبانی برای مخالف خوانی برای دولت برایتان مانده هنوز، به بانگ دف در کنار کلام خدا می اند

رافونه پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:11

آره همه اینها که گفتی به همین سادگی گفتی اما خودت بهتر می دونی که مثلا همین دو سال به همین سادگی که گفتی نگذشته.

ببین بهئهمین سادگی با زجر گذشت! خودم رو تصحیح می کنم!!

ح.برومند پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:38 http://hbromand.blogfa.com

سلام دوست عزیز [گل]
وب جالب و پر محتوایی دارید خسته نباشید[گل]
اگر تمایل به مبادله لینک داشتید حتمآ اطلاع بدهید خوشحال می شوم[گل]
ممنون[گل][چشمک][گل]

علی جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:14

ساده بود اما راحت نبود کاش اینها رو نمیدیدیم

علی ساده بودن دلیل بر سختی نکشیدن نیست! من و تو این قضیه رو کامل درک کردیم.ساده پیش میاد ولی خوب ساده هم عذاب میکشه آدم

یاسمن جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:20 http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

:(

:-)

آریو شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:46 http://www.arioo.blogfa.com/

به همین سادگی ما هم دلمون واست تنگ شده داش کورش
امیدوارم مملکتمون جوری نباشه که جوونها واسه رفتن و خلاص شدن ازش دست و پا بزنن
اتفاقی که متاسفانه داره می افته..

به خدا دیوانتم امین بابا آپ کن بلاگت رو عکس جدید بذار تو فیس بوکت

[ بدون نام ] یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:24

فراخوان برای شرکت در مراسم ختم شهید روح الامینی در روز یکشنبه در مسجد بلال
شنبه ، 3 مرداد 1388
فرستادن به ایمیل چاپ

مجلس ختم شهید محسن روح الامینی فرزند دکتر روح الامینی مشاور محسن رضایی روز یکشنبه در مسجد بلال برگزار می شود.

دانشجویان دانشگاه تهران تصمیم گرفته اند با شرکت در این مجلس ختم ضمن همدردی با خانواده هم کلاسی خود نسبت به فجایع پس از انتخابات اعتراض کنند. و از طریق فیس بوک برای حضور گسترده در این مجلس ختم فراخوان داده اند.

محسن روح الامینی دانشجوی دانشگاه تهران در روز ۱۸ تیرماه بازداشت شده و به دنبال اصابت باتوم به سرش در بیمارستان شهدای تجریش بستری و در نهایت به شهادت می رسد.

محسن ضرغامی رییس سازمان صداسیما که از دوستان نزدیک پدر شهید روح الامینی است به خانواده او اجازه داده است تا در روز یکشنبه برای این شهید در مسجد بالا صداسیما مجلس ختمی برگزار کنند.

این مجلس ختم روز یکشنبه از ساعت ۱۶ در مسجد بلال صداسیما برگزار می شود.

الهام یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:46 http://bidarie.blogfa.com

(( سلام قولا من رب رحیم ))


این پست


[گل][گل] رخدادهای سرنوشت ساز [گل][گل]

رها دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:52

همین سادگی همه چیزتغییرمیکنه!

جدا اگه سخت نگیریم همه چی سادست... رها تر از باد باش :-)

sara سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:03

kheyli ham fekr nemikonam sadeh boodeh basheh ha....man ham 2 sal o chand maah eh ke iran naraftam. eyne 1 sal gozasht vali. kheyli ham saay nakon hang bashi az a'amaalet :D kollan be estelah khodesho narahat nakon. 2 salegi e blog et ham tabarak.

مرسی سارا آره ساده نبود موقعی که تو گود بودم الان از بیرون گود میگم ساده بود....

ابوذر سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:29

آی آر پی هم پرید به همین سادگی...
پروف جوهری ناراحته به همین سادگی...
دهن بچه های برق رو سرویس کرده به همین سادگی...
D:

نمی خوام تو مکان عمومی واسش فحش بذارم ولی بر ..................
:-)

علیرضا جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:10

همه میرن به همین سادگی خاطراتشون میمونه به همین سادگی
دلم غم دارد امشب .... چشام اشگ دارد امشب ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد