دوران غیر قابل توجیه من...

.

.

.



از خودم بدم اومده،شدید.اگر قرار باشه مثلا یه سختی یا فشار امتحان ها و درس بخواد مانع نوشتن من بشه که شدید بهش علاقمند هستم و این طور هم شد پس اگر بخوام یه روز جدا با زندگی درگیر بشم باید اون رو ببوسم بذارم کنار.دوره سخت امتحان ها تموم شد و حاشیه های زیادی برام داشت و درسهای زیادی.که ازین به بعد تو پستهای کوتاهی میذارمش.ولی حداقل اینکه این دوران ننوشتن برای خودم شاید از بقیه پستهام حرف بیشتری برای گفتن داشته باشه و در گیر شدن شدن در تلخ و شیرینی ها باشه و به شک به بعضی از اعتقاد هام ختم شد.دیدن اتفاقاتی که به هیچ عنوان توجیهی براش نداشتم و ندارم باعث شد راحت نتونم نیمه پر لیوان رو ببینم و رو همین حساب بد در دوران شک و تردید غوطه ورم.هنوز در شک (با ضمه!) و شک (با فتحه! )هستم .شاید کم کم خودم رو پیدا کنم که واقعا در شک نتوان زیست...


پی نوشت: از همه عزیزایی که اومدن به وب یا نظر دادن واقعا ممنونم .






نظرات 15 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:23

پادشاهی از شهر می گذشت، عارفی را دید، از عارف پرسید، جمله ای برای من بگو وقتی که شادم، غمگین شوم و بر عکس!
عارف گفت:“این نیز بگذرد “.

ممنونم ولی آیا با یک ابهام بگذرد؟

یاسمن جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

بابا همه اینا میگذره و میشه برات خاطره

پرویز جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:57 http://www.parviz-h.persianblog.ir

:::::[گل]سلام سلام دوست من[گل]:::::
:::::::::::شاد و سلامت باشین::::::::::::
آدم گاهی دچار این قبض و بسط ها میشه

ماهی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:07

از شما خیلی بعیده !!!

آدم بعضی وقتها میبره (با ضمه!) نه؟؟! شاد باشی هر جا

مسعود جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:31

روز دانشجو مبارک....ننگ بر دیکتاتور

پایتم داش مسعود

رها شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42

گاهی توی زندگی با اعتقاداتمون یه پیله دور خودمون می تنیم!برای رشد کردن
گاهی وقتها یه تلنگر لازمه مگه نه؟

رها جان جوابت کمی بدنم رو بیشتر لرزوند ولی به فکرم واداشت شاید یه پست بدم در ین باره

مهتاب مفخم یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 http://mahtab-mofakham.blogfa.com/

اووه . حالا بگو چه خبر بوده انقدر شلوغش کردی.

آریو یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:47 http://arioo.blogfa.com/

سلام داش کورش ارادتمندیم.
نوشتن مزایای زیادی داره
به نظرم یکی از مزایاش کاهش استرس و تخلیه روحیه
به نظرم داش کورش اتفاقا تو دوره درس و امتحان خیلی خوبه اگه بتونی پست های کوتاهی بذاری
البته جوری که وقتت زیاد هدر نره و کنترل شده باشه
آخه من خودم که پای اینترنت می شینم با چک و لقد باید بلندم کنن
در ضمن ممنون که می آی نظر می ذاری. دمت گرم.

آندره دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:33 http://gefry.blogfa.com/

سلام کوروش خان.بله آقا پایتم جدا!(تیکه کلام خودته!)
آقا امیدوارم از شک و شک جفتش با هم دربیای!
ارادتمندیم!

lEilA سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 http://khiyalenoghrefam.blogfa.com

و داستان دختری است با چشمان بهاری
او که بی وقفه می گذرد در شبی زمستانی ، از درون تند باد و برف
ولی کسی دختری با چشمان بهاری را یاری می دهد
و اما او چه آرام خاموش میشود
و زیبایش را چه بی دریغ نثار رویش گلهای بهـــاری میکند ...

" خیال نقره فام" من میزبان گل وجودتان خواهد بود.

ل.ی.ل.ا
[گل]

Amir-Hossein Torabian شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:51 http://ravande.blogfa.com

I have studied your weblog for a long time .Recently i tried to write a weblog .I would be glad if you visit my weblog and see your suggestion there. What is your idea about exchange our lonks? Do you agree
Best regards
Torabian

masoud دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:06

Kourosh jan dahane maro service kardi,faseleie neveshtanat mesle gheibate soghra va kobraie hazrate khatmi martabat (aj) shode .
benis dige baba in imam zaman bazi dar avordanet chie dige

هاهاهاهاهاهاها جی آر ایتو بخون به جا چرتای من! مخلصم

[ بدون نام ] دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:35

سلام
آدرس وب لاگ شما در سایت ایرانیان مالزی(www.iranian.my) ثبت شد. لطفا چک کنید و اگر تغییراتی لازم می بینید با من تماس بگیرید.
اگر لینک سایت ایرانیان مالزی را هم در سایتتون بگذارید ممنون می شم.
موفق باشید.

[ بدون نام ] جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:30

[ بدون نام ] جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:31

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد