بوی هجرت می آید،خسرو خداحافظ

 

 

 

سر تاسر بغضم امروز.منی که آرامبخش و دیازپامم شعرای سهراب بود با صدای خسرو خوبان...اشک هست که بر روی کیبورد میچکه و مانع نوشتن میشه.با اون که از مهمونی خداحافظی دو تا از دوستام که برای خوشبختی بیشتر به ینگه دنیا میرن اومدم سوییتم  ولی تا رسیدم تقریبا بغض ترکید.اغراق نیست بگم صدای خسرو شکیبایی باعث علاقه بیشتر من به سهراب شد.طنینی که شعرهای فرابشری سهراب رو به زیباترین شکل ممکن به خوردم داد...آه چه درونم تنهاست...صدایی که در تمام حالتهای زندگیم به من آرامش داد و میده و خواهد داد.نمی خوام از بازیهای قشنگش بگم.اخرین فیلم ایرانی که دیدم اخرین فیلم خسرو فقید بود،اتوبوس شب و مثل همیشه بازی خدای خسرو.  شکیبایی عزیز امروز واقعا نوبت تو بود که صدا کنی سهراب را که: سهراب کفشهایم کو؟

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
گدا و فقیر شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 http://edame.blogfa.com

کارش درست بود .. یادش گرامی

بهمن شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:30

روحش شاد و یادش گرامی .

مرسی بهمن جان از نظراتت خوش باشی همیشه

رها یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:02

:-(
یادش گرامی

مرسی رها جان نظرات تو هم باعث دلگرمی من به وب بوده ممنونم

مریم شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:15

روز جمعه روزی بود که دوباره سهرابو حافظ... مردن مردی رفت که همیشه حرف رفتن میزد
برای خودمان متاسف شدم روز خاکسپاری ان عزیز من به بهشت زهرا رفتم اما بین جمعیت فقط شاید ۲٪ برای او و به عشق او امده بودند بقیه فقط برای دیدن بقیه بازیگرهای زنده امده بودند ای داد از فرهنگ بی فرهنگی

حسام سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:32

کوروش جان حرفی جز اشک و آه و اندوه ندارم... عزیز بزرگی رو ایران و جامعه هنر ایران و مردم ایران از دست داد...
روجش شاد و یادش همیشه گرامی و جاویدان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد