داستانی بسیار زیبا:چرا خودکشی کردم؟

 

 

چرا خودکشی کردم؟

 

 

توی طبقه دهم زن و شوهری رو که همیشه به لاو ترکوندن مشهور بودن در حالی دیدم که بدجوری همدیگه رو میزدن.


 

 

 

 

پیتر خشن وقوی رو توی طبقه نهم دیدم که نشسته بود وهای های گریه میکرد



توی طبقه هشتم می نامزدش رو تو وضعی پیدا کرد که با بهترین دوستش همبستر شده بود




 

 

توی طبقه هفتم دن مثل هرروزدر حال خوردن داروی ضد افسردگیش بود




 

 

تو طبقه ششم هنگ بیکار طبق معمول هرروز 7  تاروزنامه خریده بود تابلکه یه کاری پیدا کنه



 

توطبقه پنجم آقای ونگ مثلا"‌باشخصیت ومحترم داشت لباسهای زیر زنش رو می پوشیدو کیف میکرد



 

 

رز توی طبقه چهارم دوباره با دوست پسرش دعوا راه انداخته بود



 

توی طبقه سوم پیرمرد بیچاره مثل هرروز منتظر بود که یکی به دیدنش بیاد


 


 

 

لی لی توی طبقه دوم هنوز به عکس شوهرش که 6ماه پیش از دست داده بود زل زل نگاه میکرد


 


 

قبل از اینکه خودمو پرت کنم فکرمیکردم ازهمه بدشانس تروبدبخت ترهست


 


 

اما حالا فهمیدم که هر کسی مشکلات ونگرانیهای خودشو داره


 


 

بعد از دیدن گرفتاریهای بقیه فهمیدم وضعم آنقدرها هم بد نبود


 


 

آدمهایی که تا چند لحظه پیش دیده بودمشون حالا داشتن افتادن من رو تماشامیکردن واحتمالا"‌بادیدن خودکشی من ممکنه حس کنن اوضاع خودشون خیلی هم بدنیست.

منبع   

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
الی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:00 http://elyabiri.blogfa.com/

خیلی اموزنده بود

هانیه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:19

سلام.
من هانیه هستم.نوشته هاتون خیلی قشنگ بود...
راستش من دوست دارم واسه ادامه تحصیل برم مالزی.یه جوری نوشتین انگار خودتون اونجا رفتینو دارین زندگی می کنید.اره؟
اگه می تونید بم کمک کنید که چیکار باید بکنم و چه جوری میتونم خودم واسه رفتن اقدام کنم ممنون می شم .اخه میگن اگه خودم اقدام کنم بهتر . منم کسیو تو مالزی ندارم.حتی کسیم نمی شناسم که رفته باشه و بخواد راه و چا ه و نشونم بده....
ممنون می شم اگه راهنماییم کنید....
از اشناییتون خوشحال شدم.. :)

سلام ممنونم. سئوالت کلیه! پستهای قبلیم جوابت هست.! سیوالی بود میل بزن .منم همینطور!

مشی خانوم سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:11 http://www.mashi.blogsky.com

عالی بود!!! واقعا لذت بردم!! همیشه خدا ما یه مشکلی داریم که باهاش بجنگیم!!! به من هم سر بزنید! خوشحال می شم!!

مهدی شکر شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 http://www.shekaramiz.blogsky.com/

agha man 1 lyric e dagh ke hamin emshab neveshtamo up kardam .
khoshhal misham beri sar bezanio nazar bedi.

مهدی شکر شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:37

agha in aksao tashrihe vaziato moshkelate har kesi ke shayad cheghadr maskhare bashe jalebe

رها جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:18

جالب بود
نوشته ها و پستهات همیشه عالی اند
شاد باشی

مرسیییی رها جان نظر لطفت هست ممنونم بازم...

یاسمن جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:57 http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

کتابشو خونده بودم... حیف که عکسهات باز نشدن. بازم ممنون.

نغمه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:01

عزیزم برای یاد آوری چند تا شعر خوب این آدرس رو برات می فرستمhttp://www.poets.ir/?q=node/96

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد