من،فریاد،بغض و پرسپولیس

 

 

هنوز صدام گرفته...زنگ دار شده شدید  از فریاد شادی من در غربت... با تمام وجود فریاد میزدم و شاید هنوز هم قضیه رو باور نکرده باشم...قبل فریاد خاضعانه با پروردگار صحبت می کردم و شب قبل فریاد از اضطراب بی خوابی پر بودم  من ومظلومیت افشین خان قهرمان...و بعد  صحنه فریاد، من و عهدهام با خدا... من و فکر به امید...من و زیبایی سرشار اخرین لحظه ها...من و بغض شادی دور از وطن...من و حس شدید در وطن بودن...من ومرور صد باره صحنه ای حماسی که دلیل فریاد کوه شکن شد...من و زنگهای موبایل از ایران،من واحساس جای خالیم در تهران...و من و فریاد پشت تلفن...من وکرکریهای با ابی ها...من و یک اصفهانی قرمز دوست  مردد ...من و مهمان کردنهای بعد شادمانیهایم...گرانترین بستنی مک دونالد...من و مرور صحنه ها در یو تیوب...من و عشق به قرمز...

من،فریاد،بغض و پرسپولیس

 

 

 

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
saeed دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 http://visualbox.blogfa.com/

اگر می خواهید آمار وبلاگ خود راارفزایش دهید پس از قرار دادن لینک باکس لینک خود را برای ما ارسال کنید .
http://visualbox.blogfa.com

حمید دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:34

پرسپولیس قهرمان میشه خدا می دونه که حقشه به لطفیزدان و بچه ها پرسپولیس قهرمان میشه پرسپولیس قهرمان میشه

دقیقاااااا

فرید دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:36

ای ول با احساس خوبی گفتی و واقعا حق سپاهان نبود تیمی که هواداراش کور کردن یه ادم رو

ممنون دقیقاااا

نرگس دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:41

سلام ...من هم همین حس ها و بیشترش رو داشتم در هند و تقریبا مثل شما!!

مرسی هندیا چی؟!!؟

حامد دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 22:01

تو جیغ زدی من عربده!

منظورم همون عربده بود!

نازنین دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 22:05

سلام قرار بود این پستتون در مورد یو تی ام باشه که!

ایشالا پست بعد

نیما سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:52

سلام کورش خان اقا کارت درسنه تو وبنویسی ما هم بغض کردیم تو ایران... فقط لطف کن در مورد هزینه خونه و زندگی بیشتر بنویس در اونجا

مرسیی چشممم

فهیمه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:20

حال شما؟ چند وقت بود کم کار شده بودین؟ به هر خوشحالم دوباره می نویسید...

مرسییییییییی

روزبه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:41

پرسپولیس سرورهههههههههههههههههه

می دونمممممممممممم

saeed سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:04

اگر می خواهید آمار وبلاگ خود راارفزایش دهید پس از قرار دادن لینک باکس لینک خود را برای ما ارسال کنید .
http://visualbox.blogfa.com


نه قربان اصلا نمی خوام افززایش بدم...

sara چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:54

nemidoonam in che javve mozakhrafi eh ke dar keshvar e ma dar mired e football haakem eh...ma alaveh bar inkeh sholooghi ha o anarchism e englisi ha va south amercian ha ro darim, javve raiees marousi o oosta parvari ham darim. Afshin khaan chieh? hamin joori alaki adam ha fekr mikonana gondan, mesle ali parvin fekr mikonan har chi az dahaneshoon dar miad bayad began...enghadr hameh "khaan" o in joor chiza beheshoon goftan o chakeram nokaram kardan.

baraye man ke fargh nemikoneh ki bebareh vali ey vool ke khoshhali

سارا جان اول اینکه افشین با پروین قابل مقایسه نیست و بعد اینکه خان لقب احترامیه که به این مرد دادم...یک لقب از سر ارادت و نه ترس! فکر نکنم مستوجب اعتراض باشه و در حالت ترس کاملا بات موافقم...او یک جنتلمن واقعیه و...و باور کن انسان بزرگیه افشین (خان!) قطبی... شاید اگر او لقب خان رو بشنوه اول از همه شاکی شه! و من هم به چنین افرائی از سر ارادت اینو میگم.ما وقتی به دویتمون میگیم چاکرم یا مخلصم دلیل نیست که نوکرش شدیم که؟ هست؟ ممنونم از شادیم شادی و از ته دل برات ارزوی شادی می کنم ...خ.س باشی در هر حالت...

نازنین پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:29

سلام ئوباره جرا دیر اپ میشی !!؟

سلام ببخشید سرم شلوغ بود!

سروش پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:47

جریان گر انترین بستنی مک دونالد چیه!!؟ من که نفمیدم! راستی جدا بگم وب قشنگی داری بی تعارف. در مورد زندگی دانشجویی خارج از کشور بتونی بیشتر بنویسی ممنون میشم

مرسی شیرینی برد بود!

یک دوست پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:27

اقا ما رو گرفتی؟ از چند ماه پیش همش می گی مخوام یک پست کامل درابره تحصیل و زندگی و.... درباره دانشگاه utm بنویسی؟ نمی خوای خوب چرا ملت معطل می کنی<؟

عجله نکن زنگ تفریحه زنگ تفریحه!!

esfahani پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:23

hamasho dare chakhan migeee
to koja bastani mac donald dadi nahavandiye tork?
harki nadone man yeki ke midonam nadadi, ma khodemon rang foroshim aghaye vaghid khan(manzoram hamon koroshe jaliye)
che poziam dade gerontarin bastaniye mac donald.hahaha


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد