شراب

 

 

 

چندان بخورم شراب کاین بوی شراب

اید ز تراب چون روم   زیر   تراب

گر بر سر خاک من رسد مخموری

از بوی شراب من شود مست و خراب


خیام

 

نظرات 11 + ارسال نظر
آندیا دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:35

سلام اقا کورش گل . خسته نباشید . راستش یه سوال داشتم :
می خواستم بدونم که رشته کارشناسی ارشد طراحی شهری در دانشگاه یو تی ام وجود داره یا نه ؟ اخه در بعضی سایت ها داخل مطالب مربوط به لیست رشته ها ، رشته طراحی شهری رو قرار دادند و بعضی سایت ها هم اصلا اسمی از این رشته نبردند !!!!!!!!
بعد می خواستم بدونم که من با معدل5 /16 در رشته مهندسی شهرساز ی( مقطع لیسانس ) ، ( البته بگم که مدرک زبان ندارم )اصلا می تونم به فکر پذیرش گرفتن در رشته طراحی شهری یا رشته برنامه ریزی منطقه ای باشم یا نه ؟ یعنی ظرفیت پذیرش دانشگاه در این دو رشته به اندازه ای هست که بتونم امیدوار باشم ؟

درود ممنونم در سایت ایران ایندیا ببینید اون کامل نوشته اگر دانشگاه ازادی نباشی شانست بالاست خوش باشی

رضا سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:00

حالا شراب کجا رو می خوری؟ شراب فرانسوی که بعید می دونم اونجا گیر بیاد. احتمالا باید شراب کابارنه سوینیون شیراز استرالیا رو بخوری!

مخلصم داش رضای گلللللل همینجوری بود شعره... ولی خوب اینجا همه چی هست...

iran چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:42

آقا کوروش شما یه سری مطالب مینویسی درباره مسائل داخل ایران که دمت گرم و ظاهرا نمیخوایی برگردی ایران که اینقدر راحت مینویسی در هر صورت دمت گرم

نغمه پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:54 http://surya.blogfa.com

درود عزیز دلم.خوبی؟
جشن سده بر کورش عزیزم مبارک باشد و امیدوارم که در این ۵۰ روز و ۵۰ شبی که به عید باستانی نوروز باقی مانده تمام لحظاتت سرشار از عشق و شادی و رضایت باشد.
همیشه شاد باشی و پروردگار یار و یاورت باشه عزیزم.

نغمه پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:56

شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش
که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش.....

ندا دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:43 http://nedairani.blogfa.com

نوش جون تون اما شنیدم می گن حرومه... اطرافو بپا... (:

نغمه پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:53

درود مهربانم.
خیلی خوشحال شدم وقتی پیامت رو روی صفحه گزشیم دیدم.خیلی هم تلاش کردم که پاسخ بدهم.
امیدوارم که دریافتش کرده باشی.
کورش جان تو این فکر بودم که کتاب یا چیز دیگری در ذهنت هست که برات بفرستم یا اینکه به سلیقه خودم یه کتاب علاوه بر سفر روح برات بفرستم.
به هر حال پوزش می طلبم که دیر شد.
همیشه شاد باشی و در پناه عشق الهی عزیز دلم...

رونوشت جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 19:47 http://m64.blogfa.com/

ترسم که صرفه ای نبرد روز بازخواست
نان حلال شیخ ز آب حرام ما

َعلی رضا فراست جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 http://ندارم

سلام
مطالب وبلاگت رو خوندم خیلی زیبا و دلنشین بود،خیلی خوب همین طوری ادامه بده البته مواظب درسات هم باش. سعی می کنم بیشتر بخونم البته اگه این وقت کوفتی با این سرعت اینترنت ک... بذاره.
قربانت

shekarak شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 13:14

ok.
agha hal dadi umadi sar zadi.
pas khub shode?
mokhlesam.
khosh migzare ya hanouz emtehana tamum nashode?

shekarak دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:15

samoaleyk.
agha pdf e sheraye khayam ya hafez o... ro e farsi ya english mitouni pryda koni o 1 link bedi?
shere khayamo mamulan iraniya nemishnasand vali man ke khosham omad.
rasti biography am azash dari?
mokhlesam.
bedroud.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد