میمونهای اشغال!!

 

 

    ترم شروع شده (الان که دارم اینو مینویسم صدای مهیب تندر دیوانه میاد پشت سر هم،نتیجه اینکه بازم هوای مورد علاقمه!)و کمی، سنگینی درسها، خودشون رو نشون دادن.چند تا چیز جالب تو این مدت شنیدم که میگمشون: یکی اینکه اینجا برای دانشجوهای دوجنسی خوابگاه مخصوص دارن!البته فعلا خبر موثق نیست و اگر باشه جالبه! بعدشم اینکه الان اینجا حدود ۱۷۰ تا ایرانی داره!!(در یکی  از اطلاعیه های اینجا خوندم!)که امار زیادیه!!بگذریم...

چند روز قبل ،عصر هنگام تصمیم گرفتم برم جنگلهای بالای دانشگاه(مطمئنا جرات پیاده روی نداشتم!) و موقع برگشت دو طرف جاده پر از میمون بود و من توقف کردم و از پشت پنجره ماشین چندتا عکس ازشون گرفتم و اونا هم که اصلا اهمیتی به حضورم نداده بودند!!و من رو به فلانشون هم نگرفتن!! میمونهای اشغال!!...

 

 

اگر بتونم هر روز در حد چند سطری اپ کنم عالیه!!

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 http://nedairani.blogfa.com

سلام
ممنون از لطف تون. امیدوارم که هیچ وقت گذر هیچ کس به دوا و دکتر نیفته... اما اگر خدای نکرده افتاد، این پست رو فراموش نکنین، شاید به درد یه بنده خدای دیگه هم خورد.
میمون هم که بی نوا میمونه، توقعی نباید ازش داشت. باز خدا رو شکر که سرشون به زندگی خودشون گرمه و باعث دردسر دیگران نمی شن.

نغمه چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 http://surya.blogfa.com

درود عزیز دلم
دلم برای حرف هات تنگ شده بود.
امیدوارم که خوب و خوش باشی و تمام لحطاتت سرشار و غنی از عشق الهی.
عزیزم ۰ من کتابی رو که قولش رو بهت داده بوم خریدمگ و در اولین فرصت برات به امید خدا می فرستم...فقط پوزش می طلبم که دیر شد.
امید وارم که همیشه در پناه عشق الهی باشی عزیزم...
به خدا می سپارمت...

بهمن چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 14:33

سلام .
خیلی وقت بود مطلب جدیدی ننوشته بودی .
راه جنگل های دانشگاه از کدوم طرفه ؟

reza جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:24

وحید تو به مهدی ایراد می گیری که چرا وبلاگش هیچی نداره، خودت بدتر شدی که!
مثلا چی می خواستی تو پست بگی؟ :))

عکس بازنشد . بابت محبتتون هم ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد