شب های تهران زیباست زیباست

 

 

به یاد دوستان  البرز ،دانشگاه،موسسه زبان و...   پرسه در باغ بالای دربند،در زیر نم باران پاییزی ،سکوت و خانه های کوچه باغ دربند و در شبهای تهران و پرسه ها در لواسون... زیر درخت بید و روی تخت در کنار رودخانه لواسون... سنجاب کوچک روی درخت،نم بارون،چای و سیگار و خوشی...یاد همتون به خیر... سهیل،سیا،یاد عکس اخر هم در شب بارونیه لواسون به خیر...

 

 

 شب های تهران زیباست زیباست
زیباترین شبهای دنیاست
در آسمانش هر شب هرشب ،
نور امید و عشق و رویاست


در کوچه هایت خانه ها خوابند ،
یادِ نسیم و یادِ مهتابند
در کوچه هایت خانه ها خوابند ،
یادِ نسیم و یادِ مهتابند
در کوچه هایت خانه ها خوابند ،
یادِ نسیم و یادِ مهتابند

امّا تو بیداری ای شهرِ بی خواب
در خلوتِ شب ها در نورِ مهتاب
شهرِ من هر شب چون آسمان است
غرق پولک ، ستارگان است
شهرِ من هر شب چون آسمان است
غرق پولک ، ستارگان است


در گوشه ی هر قلبی ، عشقی
در هر نگاهی مهرِ یاران
در رنگِ مهتابِ پاییزی ،
صد خاطره از روزگاران


از کهکشان ها پرسی نشانم
رویای شب های تهرانم
از کهکشان ها پرسی نشانم
رویای شب های تهرانم
از کهکشان ها پرسی نشانم
رویای شب های تهرانم

ای شهرِ خوبِ من ، ای شهر زیبا
من با تو می مانم ، ای شهرِ رویا
شهرِ من هر شب چون آسمان است
غرق پولک ، ستارگان است
شهرِ من هر شب چون آسمان است
غرق پولک ، ستارگان است

از ترانه های محمد نوری



 

نظرات 8 + ارسال نظر
ساسان شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 http://www.civil233.blogfa.com

آقا حالا که از تهران گفتی من هم یاد همون جنوبی که نوشتم افتادم که تو غروبهای جمعه که می رفتیم بیرون٬ یه آهنگ بود از یه خواننده که الان اسمش یادم نیست٬ ولی می خوند: تهران شب از تو دور است٬ تهران همیشه نور است...

چقدر این آهنگ تو اون برِ برهوت قشنگ بود.

مریم شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:58 http://ouurmazd.blogfa.com

کاغذ سفید را
هر چه قدر هم که تمیز و زیبا باشد کسی قاب نمی گیرد، برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت

درود

مرسی که اومدی

شاد باشی

ممنون از محبتتون. همیشه در پناه خدای مهربون باشید.

حسن /حنل یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 http://hasanbanak.blogfa.com

من بوشهرم.هوا عالی/جاتون خالی
دریا موج/نم نم بارون
تمام زنبیلهام تقدیم شما.شونشینی حنل
ساعتم را نگاه می کنم یک لحظه سکون یک لحظه حرکت
زندگیم را نگاه می کنم یک عالمه سکون شاید فقط یک لحظه حرکت...
وبلاگ زیبایی دارین مطالبتان را هم خواندم بسیار زیبا یود موفق باشین منتظر حضور سبزتونم

بهار جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:28

من هم یاد دوستای مدرسه ام و موسسه انداختی گریه ام گرفت چه قدر از خودم و دوستام دورم به خودم زسیدنو امیدی نیست کاش دوستامو دوباره ببینم

گدا و فقیر جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 http://edame.blogfa.com

چطوری رفیق ؟ برات از ته دل آروزی موفقیت می کنم ..

خاله مهدی سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:42

نبینم احساس غربت و غریبی بگیردت نازنین . مرور خاطراتت یه حس غریبانه ای داشت که دلم گرفت !

سهیل پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:29

بابا دمت گرم.حاجی هر وقت میریم اونجا یادت میکنیم جات خیلی خالیه.خیلی دلمون برات تنگ شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد