far away from my town:یکی از ترانه های زیبای ابی(ترانه انگلیسی)

 

یادش به خیر دورانی رو که با اهنگهای ابی زیست می کردم.و طول دوره کنکور رو هم با اون درس خوندم!اون موقع ها مثل بچه ها !ابی باز بودم و جدا تا همین الانش اهنگ هایی ازش دارم که شاید خودش نداشته باشه اونارو! و کماکان هم مثل قدیم هر کسی اهنگی از ابی  بیاره که نشنیده باشم بهش پیتزا میدم!قابل توجه هست که تا الان در  زندگی فقط به یه نفر پیتزا دادم!!این حرف ها رو تفت دادم تا به یکی از ترانه های انگلیسی و خوشگل ابی برسم.در دوره دبیرستان به دلیل  اینکه زبانم خوب نبود ،از این اهنگ فقط از خوندن ابی و موزیکش و حسی که توش بود و گهگداری(گاف اول با فتحه!و گاف دوم با ضمه!!) از کلماتی که چشم و گوش بسته از توش می فهمیدم به قول معروف حال میکردم.گذشت سالها و من این اهنگ رو به فراموشی سپرده بودم تا اینکه چند وقت قبل اتفاقی اون رو گوش دادم و جدا تو این غربت به من چسبید. معنیه بسیار نازی هم داره

 

 

far away from my town   

far away from the sea

far away from your heart
far away from my dreams
the sky is not so blue
the sea is not so quit
the bird is on the trees
and my heart sometimes so sad
i miss you my dear friends
i miss you my sweet love
where are gone all my joys
where are gone all my names
so far from every thing
some times i want to cry
but one day i will return to discover again
my town .the sea. my dreams . my friends
the sky .the birds . the streets . my love
and before i die
i want to see once more
my town .the sea.my dreams . my friends
the sky .the birds . the streets . my love
far away from my friends
far away from my love
too far away from home
I feel so ALONE

پ.ن۱:ابی ۲۷ مارچ در کی ال کنسرت داره!

پ.ن۲:به دلیل رو به اغاز بودن ترم شاید کمتر اپ بشم والبته ایمیل ها رو در انتهای هفته حتما جواب میدم وامیدوارم بتونم کمک مفیدی بکنم.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نغمه جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:16 http://surya.blogfa.com

شیوه ی نوشین لبان چهره نشان دادن است
پیشه ی اهل نظر دیدن و جان دادن است

عزیزم واقعا سپاس از اینکه سر می زنی به بلاگم.
همواره بهترین آرزو ها رو برات دارم .
عشق و نور بر تمام لحظات نابی که در پناه حق داری....

سارا شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:47 http://malezi-nevesht.persianblog.ir/

چقدر شعر زیباییه. ما ها که اینجا زندگی می‌کنیم و از خونه و کشورمون دوریم احساس می‌کنیم حرف دل ماست.
حتما ابی هم از ته دل این ترانه رو خونده که انقدر به دل می‌شینه.
هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.
حیف که نمی‌تونم بیام کنسرت ابی که یکی از آرزوهام بود )-: کاشکی اینجا بودم.
موفق باشید. از موسیقی هایی که تو وبلاگتون می‌ذارید خیلی خوشم می‌آبد. همیشه موفق باشید.

ندا یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 http://nedairani.blogfa.com

اول این که صدای ابی یکی از دوست داشتنی ترین و خاطره برانگیزترین صداهاست... دوم این که می دونم این جوری هم از گیجی در نخواهی آمد.... من می گم وبلاگ من هک نشده و فقط یک نفر داره از مشخصات من سوءاستفاده می کنه اما شمای خواننده می تونین تصور کنین که این پیام از طرف شخص دیگری غیر از من براتون ارسال شده. بنابراین پیشنهاد می کنم هر وقت فرصت کردین سری به هر دو وبلاگ بزنین. با کمی دقت در لحن و نثر و خط مشی هر دو شاید به نتیجه مطمئن تری برسین. به هر حال از این که بهم سر زدین ممنون. خوب باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد