به دنبال نیمه پر لیوان

 

 بعد مدت طولانی غیبت(برای خودم!) با یه سری وقایع عجیب که سرم اومد وخبرای خوب و بد اومدم. اول از همه علی جان در گذشت پدر نازنینت رو تسلیت می گم،امیدوارم با صبر با این قضیه کناربیای.دورادور همدردی من رو از صمیم قلب پذیرا باش. خبر دوم رو به محمدرضا جون دوست بسیار نازنینم تبریک میگم.رفتن به دانشگاه خوب ماساچست امریکا برای دکترای عمران انصافا کم چیزی نیست و روز به روز که خبر موفقیت دوستانم رو می شنوم به وجد میام،محمدرضای عزیز نوش جونت یو.اس.ا...(دروود به البرز...)

خودمم انقد ماجرا تو این ده روز سرم اومده که فقط گفتن ماجرای امروز برا شما کافیه!!

صبح برای خرید ماشین رفته بودم  وبعد اینکه از نمایشگاه خارج شدیم،در حال زدن اس ام اس به یکی از دوستانم بودم که یه موتوری....(به جای .... لطفا فقط فحشهای رکیک به کار ببرید!) موبایلم رو از دستم زد و الفرار!رفتم اداره پلیس و شکایت تنظیم کردم و همونجا به شمارم(دزد....)زنگ زدم و در نهایت تعجب دزد گوشی رو برداشت و من بی اختیار امار دادم چقدر می خوای..... و اونم امار داد ۵۰۰رینگت!حدود ۱۵۰۰۰۰ تومن. من باش چونه زدم و مبلغ رو به ۴۰۰ رینگت کاهش دادم و گفتم برا قرار بعدا بت زنگ می زنم.سریعا این قضیه رو به پلیس اینجا گفتم و اونها هم قرار شد با دو تا اسکورت  به دور از من، من رو بفرستن سر قرار ولی پلیس انقدر لفتش داد که دیگه دزده گوشی رو بر نداشت و گوشیم پر! این یعنی فعلا از عکس مکس تو وبلاگم خبری نیست تا یکی دیگه بگیرم! این روزا درگیر یه سری از کارهام هستم و از این موقعیت(الان!) سریعا استفاده کردم تا این پست رو بدم،راستی دنبال نیمه پر لیوان تو این ماجرا هستم!  بدرود

پ.و۱:از دوستانی که نظر دادن ممنون و عذر خواهی می کنم که فعلا نمی رسم جوابتون رو بدم.

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
میرزا امیر چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 http://dehkhodau.blogfa.com

آقا بلاگتو لینک کردم . راستی منم با تنیس حال می کنم .ورزش با حالیه(اینو تو بیوگرافیت خوندم که به تنیس علاقه داری).

‌بهمن چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:08

سلام .
این دیگه خیلی نامردیه که پلیس هم کمکی بهت نکرده.من فکر میکردم که مالزی خیلی امن تر از این حرفا باشه اما مثل اینکه اونجا هم باید دو دستی کلاه خودتو بچسبی تا باد نبره.
مواظب خودت باش

عارف چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:12

متاسفم خدا لعنتش کنه
برای mba utm با معدل ۱۳ مهدنسی صنایع چند درصد احتمال پذیرش هست؟
مرسی

پیرسوک شاهیجانی جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 18:47 http://www.pirsuk.blogfa.com

سلام
خوشحالم که می بینم تو مالزی داری درس میخونی.این چند وقت مشکلاتی برام ژیش اومد که نتونستم احوال دوستامو بژرسم . امیدوارم خوب باشی.
راستی آدرس وبلاگم تو پرسین بلاگ عوض شده . اگه خواستی اونو لینک کن.
موفق باشی . خداحافظ

http://www.pirsuk.blogfa.com
http://www.pirsuk.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد