محذوف!

 
نظرات 10 + ارسال نظر
بهمن شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:23

سلام.
کار خیلی خوبیه . اطلاعات شما در مورد دانشگاه خیلی بهتر از کسانی هست که اینجا کار اعزام دانشجو رو انجام میدن . من فکر کنم استقبال خوبی از کارتون بشه .
موفق باشی.

امید شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:44

سلام لطفا من رو برای این قضیه راهنمایی کنید. رشته عمرام هستم و با معدل ۱۵ برای فوق لیسانس تو دانشگاه یو تی ام باهاتون در تماسم

حمید شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:54

لطفا بنویسید چطور میشه با شما در ارتباط بود من خودم متقاضی پزشکی هستم.

لیلی دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:48

سلام اقا وحید
امیدوارم حالتون خوب باشه و در درس ها موفق باشین
من پزشک عمومی هستم و همسرم لیسانس حقوقه
ایا شما اطلاعاتی در مورد تخصص پزشکی اونجا واینکه تایید شده وزارتخونه هست دارین؟
کدوم دانشگاهها از نظر اموزشی برای تخصص پزشکی و فوق لیسانس حقوق معتبر ترند؟
ایا مدرک مالزی در اروپا ارزش داره؟
میشه حین تحصیل کار کرد؟(منع قانونی داره؟)
و تخمین سالیانه هزینه ی زندگی و تحصیل برای ما چقدر میشه؟
پیشاپیش از محبت شما ممنونم
لیلی

عارف سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:22

سلام من لیسانس مهندسی صنایع هستم با معدل ۱۳ برای mba strategic در utm میخوام بیام اوضاع چطوره همون۳۳۰۰۰۰ تومان هستش چه جوری ارتباط برقرار کنم با شما
مرسی

[ بدون نام ] دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 21:56

شیما چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:01

zooodtar beZar montAzerim ... man emaRatam mikham biam oooonja vali ettela'atam kheili kame !!!
networking mikhooonam inja
age betooonin komakam konin o ina mamnoooon misham

علی دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:15

سلام از راهنماییاتون واقعا ممنونم
من power engineering میخونم می خواستم برای utm اقدام کنم به من بگو چطور می تونم باهبت ارتباط برقرار کنم و از کمک بیشترت استفاده کنم؟
ممنونم که کمک می کنی .by

دهقانی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:22

I am Mohammad Sadegh Dehghani graduated in master of management from tarbiyat modaress university of Iran. I interested to continue my studies in once universities Malaysia , if possible send info about this course and receptionist qualification and cost. Totally I need your guide

Be successful
dehghani

شیده چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:29

سلام
من فارغ التحصیل کارشناسی رشته ی معماری از دانشگاه ازاد قزوین هستم و شدیدا علاقه دارم که برای ادامه ی تحصیل به یک دانشگاه معتبر خارجی برم معدل لیسانسم بالای 17 ست می خواستم اگه ممکنه با شما در تماس باشم و از راهنماییتون استفاده کنم ...سوالهای خیلی زیادی ازتون دارم ..ممنون میشم اگه کمکم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد