پییرلوییجی ،نام پدر عباس

 

 

وارد اداره پست مرکزی رم که شدم دیدم یه کارمنداش خیلی زیاد ایرانیه! در حدی آدم رو یاد اصغر قاتل مینداخت با اون سیبیلاش. با اونکه اینجا جدا همه شبیه ایرانی ها هستند و آدم اگه حرف نزنه خارجی بودنش واسه بقیه معلوم نمیشه ولی خوب طرف زیادی ایرانی بود. وقتی کارم رو راه انداخت گفت پدر من هم ایرانیه . پرسیدم کجای ایران و اونم گفت رشت. اسم باباش هم عباس هست. گفتم چقدر از رم راضی هستی و تا این رو گفتم با خنده گفت هیچی و شروع کرد واتیکان رو فحش کش کردن و کار رو به دین و مریم باکره رسوند. گفتم بابا اینجا که کلی شماها آزادین. فرنچ کیستون تو هر گوشه ای که براه هست. به جا آب که شراب و آبجوهاتون رو میخورین و شاید اگر نخورین بتون گیر بدن! هر اعتراضی بخواین می کنین و تو زندوناتون شیشه نوشابه مصرفش فقط شیشه نوشابست و نه آلت تجاوز. شلاق هم که ندارین وتفتیش عقیده توتون نیست.سنگ واسه سنگسار کردن نمی دونین چیه و میتونین پدر شخص اول مملکتتون رو در بیارین. ولمون کن پیر یه بار بیا ایران بت بگم. همین جور گوش میداد و می خندید. دوباره شروع کرد دین رو فحش کش کردن شاید میدونست هنوز دین تو ایران داره نقش خودش رو تو قرون وسطی بازی می کنه. خلاصه این بحث باعث شد که اولین رفیق ایتالیاییم رو پیدا کنم.پیر لوییجی نام پدر  عباس! 

 

پی نوشت: عکس ،عکس اصغر قاتل ،اولین قاتل زنجیره ای ایران هست و کاملا تزیینیه!

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:48 http://www.sapina.blogsky.com

سلام دوست عزیز . من احسان هستم از ایران . چندتا سئوال دارم درباره ی کشور مالزی . ممکنه پاسخ منو بدید یا اینکه آدرسی بدهید که از کسی بپرسم . نمیتونم به سایت های مختلف اعتماد کنم . در خصوص گرفتن بورسیه و ... توی مالزی سئوال دارم . کمکم می کنید؟

ممنون میشم اگه منو از طریق ایمیلم با خبر کنید :
homaee@gmail.com

و یا وبلاگم :
www.homaee.blogsky.com

فریبا چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:04

کوروش عکسه باحال بود به خدا. آخرشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد