نهاد بی قرار هستی

 . 

.


چند روز قبل  دوتا ناراحتی وحشتناک داشتم که یکیش خبر بدی بود و اون یکی یاسی وحشتناک.صبح فرداش از خواب بلند شدم برای کلاس رفتن.هوای اینجا یکی از بهترین هواهای کره زمین بود انروز و قرار بود تاییدیه خبر بد رو امروز بشنوم.هوا انقدر مطلوب بود که گفتم خدا اگر قراره به ف.ا.ک برم چقدر خوبه که در این هوا باشه و می تونه لذت بخش باشه! خبر بد اول بعد تموم شدن کلاس به خبر خوش استحاله یافت و عصر، اون یاس به امیدواری کامل تبدیل شد در فاصله کمتر از یک روز تغیر فاز صدو هشتاد درجه سرعت تغیرات دنیا رو نشون میداد به شکلی عجیب که واقعا هیچ چیز پایدار نیست.روزی یاس و غم بی اغراق در حد زجرکش شدن و روز بعد نقطه مقابل.در این مورد ها هیچ چیز بهتر از این نیست که یه گذری به دوران وحشتناک گذشته در آرامش اکنون بریم. 


پی نوشت:وارد امتحانهای نهایی دارم میشم و برای مدتی نمی تونم آپ کنم هر چند که از این روش بدم میاد .من عشق نوشتن هستم و اینکه بهانه ای برای انجام ندادنش داشته باشم رو بر نمی تابم ولی چه کنم که جبر زمان هم بد چیزیه.

 


.

.