خداحافظ رفیق .به امید دیدار...

نظرات 17 + ارسال نظر
رافونه چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:57

چقدر بزرگه رفیقتون! :)

داشتید گل کوچیک بازی می کردید توی اتاق؟
:))

:-) تو کادر اومده جلو یه کم!! بله!! من هم بردم!!

مرتضی پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:24

سلام کورش جان هیچجا نتونستم ایمیلتو پیدا کنم مجبور شدم اینجا برات بنویسم!!!
من کتابی که معرفی کردی خوندم ! متاسفانه باید بگم نه تنها منو مجاب نکرد بلکه به نظر من کتاب خیلی ضعیفی بود! البته قصد توهین ندارم اگه با این کتاب مبنای اعتقاداتتو ساختی بنظر من یه تحقیق دیگه باید بکنی! من در ادامه نکات ضعیف کتاب و میگم ولی کلا چیزهایی که میگم رو میتونی توی سایت زندیق پیدا کنی!!! که بجاش بهش ریفر میدم!
اولین و مهمترین نکته ضعیف کتاب اینه که این کتاب بیشتر اثبات اسلام تا اثبات خداوند ! مهمترین موضوع در بحث های اینچنینی بنظر من تمایز قایل شدن بین این دو وجه است!! ولی من جاهایی که در مورد اثبات خدا حرف زده رو میارم ونقد میکنم!
نویسنده تلاشی وافر برای نقد نظریه داروین انجام داده ! جالب اینکه اول انفجار بزرگ رو قبول کرده و از اون برای اثبات خدا استفاده کرده ولی وقتی به داروین میرسه (که به نظر من انفجار بزرگ و نظریه داروین همسو هستند ) حملات اساسی با توجه به ایدئولوژی اسلامی که داره به این نظریه میکنه! مثالهایی که در رد این نظریه میزنه به نظر من ضعیف است و تا الان کسی نتونسته این نظریه را رد کنه بلکه هر روز ما شاهد کشف شواهد بیشتری برای اثبات این نظریه هستیم در مورد تشکیل اولین امینو اسیدها هم برخلاف نظر نویسنده که تصادفی بودن آنها را رد میکنه باید بگم که همانطور که خود نویسنده گفته در شرایط آزمایشگاهی تشکیل این اسیدهای چرب در شرایط جوی آن موقع اثبات شده ! ولی برای اینکه زیاد به این مطلب نپردازیم من یه فیلم به نام تکامل میزارم که همه این سوالها رو جواب میده !! در ثانی احتمال پایین بودن وقوع یه پدیده دلیل بر صفر بودنش نیست ! من فکر میکنم نویسنده اصلا فرضیه تکامل را درک نکرده و تقریبا هیچ چیز از این فرضیه نیمداند احتمالا هارون یحی فکر میکند تکامل در طی 1400 سال اتفاق افتاده ! پس نمی تواند قبول کند همه موجودات ممکن است از اولی سلول بوجود آمده باشند در حالی که زمان مورد بحث به بیش از میلیاردها سال میرسد ! در ادامه نویسنده مثالهایی از حیوانات مختلف زده و با بررسی آنها با هوش سرشاری که دارد!!! به نظم آنها پی می برد و بعد هم نتیجه میگیرد نظریه تکامل غلط است خیلی جالبه من فکر کنم اگر حیوانی دیگر وجود داشت که روی آب راه میرفت و از دهانش آتش بیرون میزد باز هم نویسنده اثبات میکرد که با توجه باین موجود خارق العاده خدا وجود دارد!! باید بگم این طبیعت در هر شکلی برای ما منظم می بود و اینکه موجودات زنده با سیستم های بدنی مختلف تلاش در حفظ حیات میکنند انتخاب طبیعی آنها است !!! و دلیل برای اثبات خدا نیست!!
یک نکته دیگر باید بگم من خودم بی خدا نیستم من در مرز بیخدایی و باخدایی قرار گرفتم یعنی لا ادریگری یعنی کسانی که باور دارند وجود یا عدم وجود خدا قابل اثبات نیست!! در مورد مذهب باید بگم که در نظر من مذاهب همه قابل نقد هستند و کلا دلیل وجود نداره اگه خدایی وجود داشته باشه دین برای آدمها از آسمان نازل کند!!! نمیخوام بازش کنم فقط به 3 تا کتاب ارجاع میدم که اگه بخونید مطمئنا راضی میشید 1- 23 سال علی دشتی 2- اسلام شناسی علی میرفطروس 3- تولدی دیگر شجا الدین شفا در مورد دین مسیحیت هم کتاب چرا من یک مسیحی نیستم اثر برتراند راسل در مورد یهودیت هم همان کتاب تولدی دیگر !! البته در جواب این کتابها اسلام باوران جوابیه هایی نوشته اند که می تونید بخونید من که خوندم مجاب نشدم بنظرم سفسطه را بجای جواب تحویل مردم دادند!!!!
اما درمورد این کتابی که معرفی کردی اول باید بگم که استدلال اولیه این کتاب برای اثبات خدا بر دو برهان نظم و علیت است و در اوائل کتاب بیشتر بر برهان نظم تاکید دارد!!! در رد این دو برهای در سایت زندیق مطلبی با نام رد برهان های خدا شناسی موجود است که میتونی بخونی!!! اما من مختصر بگم در مورد نظم موجود در این جهان باید گفت جهان ما هر شکلی که داشت در نظر ما منظم بود! از طرف دیگه اگه بگفته نویسنده کتاب مثلا در مورد بیگ بنگ سرعت انبساط بیشتر از حدی می شد که جهان پایدار بماند ما دیگه وجود نداشتیم که بحث کنیم !!! از کجا معلوم این تجربه بارها اتفاق نیافتاده باشد و جهانی شکل بگیرد که بعدا نابود شده باشد ولی در تجربه ما این جهان شکل گرفته چون من و تو با هم حرف میزنیم !! (تصادفی بودن یا نبودن این جهان در برهان علیت جا دارد) . سوما نظم در مورد مقایسه دو مجموع در کنار هم مصداق دارد پس در مورد کل جهان که ما مجموعه دیگری نداریم تا بفهمیم مجموعه ما منظم است یا نه !! پس هر شکلی این جهان داشت که منجر به نابودی آن نمی شد و ما در آن حضور داشتیم برای ما منظم بود !!! برهان نظم بیشتر مورد استناد مسیحیان است .
در مورد برهان علیت که نویسنده از بیگ بنگ استفاده کرده باید بگم بله بیگ بنگ درست بوده ولی اینکه علت اولیه را خدا بنامیم چه دلیلی داریم!!! شاید علت اولیه با اون مشخصاتی که ما زا خدا سراغ داریم همخوانی نداشته باشد!!( دقیقا این برهان از همه برهانها قوی تر است و اگه این برهان نبود من قطعا دیگه بی خدا میشدم) ولی بازهم این برهان در اثبات خدا ناتوان است فقط میتواند بگوید این جهان یک علت اولیه داشته حالا تو دوست داری اسمش را بزار خدا ولی ممکنه خصوصیات این خدا با خدایی که تو مد نظر داری متفاوت باشد !! من اسمش را گذاشتم علت اولیه و دوست دارم که همان خدا باشد !!! ولی برهان علیت در کل چون فرض میکند هر چیزی باید علتی داشته باشد بعد با گذاشتن خدای بی علت در کل معادله فرض خود را باطل میکند دارای نقصهایی هست در اینجا باید بحث ماده و غیر ماده باز شود که خدا باوران می گویند چون خدا ماده نیست پس بی علت است ولی نمی توانند دلیلی بیاورند چرا یکدفعه خدای غیر مادی وارد این برهان شد!!! کل برهان ونقد آن در سایت زندیق هست حتما بخوان!!!
در مورتصادفی بودن باید بگم که درست است که احتمال بوجود آمدن تصادفی حیات و کره زمین بسیار اندک است ولی صفر نیست برعکس ادعای نویسنده که احتمال اندک را صفر میداند من اینطور نمیدانم خیلی چیزها احتمال اندک دارند ولی در این جهان رخ میدهند میتونی یه آزمایش کنی یک سری کارت از 1 تا 1 میلیارد شماره گزاری کن وبعد یک کارت بکش بیرون میبنی شماره ای بیرون آمده که احتمال بیرون آمدنش 1 در یک میلیارد بوده چه جالب با این احتمال کم ولی این اتفاق افتاده البته اگه این احتمال برات زیاده میتونی کارتهارو بتوان یک میلیارد برسونی و آزمایش رو تکرار کنی!!! ریچارد داوکینز در کتاب پندار خدا این تصادف احتمالی را میل و تمایل جهان به پیدایش هستی میداند !!! فیلم تکامل را حتما ببین!!! در مورد سوالی که مکررا نویسنده مطرح میکند که (هیچ گونه مجالی برای اینکه جهان تصادفی بوجود آمده نمی باشد) به سایت زندیق برو و مطلبی با عنوان آیا همه چیز بطور تصادفی بوجود آمده را بخوان!!!!
از سوی دیگر حتی اگه من خودم روزی بر اساس برهانی وجود خدا را بطور قطعی اثبات کردم بازهم نظریه تکامل را منافی وجود خدا نمیبینم وبنظرم علت اصلی یا خدا خیلی قشنگتر کار کرده اگه با تکامل موجودات را آفریده باشه بجای اینکه بقول نویسنده کتاب آسمان شکافته بشه و یهو تلپی یه زرافه بیافته پایین!! البته گفتم که نویسنده بیشتر بجای اینکه دنبال اثبات خدا باشد در کتاب بدنبال اثبات اسلام است ومی دونی که چون مسلمان است زورکی میخواهد نظریه داروین را رد کند تا بحث آدم و حوا درست از آب درآید !!!
در جایی از کتاب نویسنده میخواهد آیات قرآن را با واقعیتهای علمی تطابق دهد به نظر من تنها باز ی با معنی کلمات عربی انجام شده !! مطمئن باش اگه روزی یک واقعیت جدید کشف شد یا نظریه داروین کاملا اثبات بشه همین اسلام شناسان از آیات قرآن اثبات این موضوعات را تفسیر میکنند !!! در مورد این مطلب یعنی اعجاز قرآن و همچنین تناقضات قران بازهم در سایت زندیق مطالبی هست که میتونی بخونی جوابیه این تناقضات هم در اون وبلاگی که گذاشتم هست که میتونی بخونی و ببینی کدوم سفسطه است!!
من نفهمیدم که نویسنده در قشمت زیانهای نگرش جامعه در بی اعتقادی به خدا چگونه نتیجه گرفته است که اگر جامعه ای از افرادی تشکیل شده باشند که به خدا ایمان داشته باشند آنگاه جامعه ای منصف صلح جو خوشحال و خردمندی را خواهیم داشت!! این برای من واقعا پرسش است که چطوری این نتیجه را گرفته به نظر میرسد نویسنده کتاب از افکار بنیادگرایانه اسلامی رنج میبرد .در رد این مطلب باید بگم اگه همه جامعه معتقد به خدا باشند یا هیچکس به خدا اعتقاد نداشته باشد در هر دوصورت ما دزد و قاتل خواهیم داشت !! این قوانین بین ما آدمهاست که جامعه را کنترل میکند دین در جوامع اولیه بشری نقش همین قانون را داشت که بعدا مقدس شد!!! بغیر از قانون وجدان آدمها هم هست که باعث میشه خیلی فسادها انجام نشه !!! تازه اونجوری که بدتره یعنی تمام آدمهای کره خاکی اگه کار خوبی میکنند بخاطر بهشت و یا ترس از جهنمه این که خیلی مزبوحانه است!!!
اینکه نویسنده با آوردن آیاتی از قرآن سعی در ترساندن کسانی دارد که بگفته او اعتقادات ملحدانه دارند و به خدا ایمان ندارند !!! بازهم تکرار میکنم من در مرز اعتقاد و بی اعتقادی هستم ولی اگه واقعا خدایی با همان مشخصات که دین باوران میگویند وجود داشت خیلی باید لوث باشد که مرا به خاطر اینکه نتوانستم دلیلی روشن برای اثبات وجودش پیدا کنم مجازات کند(البته این جمله از من نیست دقیقا یادم نیست از کی بود)
روش اثبات روح نویسنده جالبه !! من که نفهمیدم چطوری از حسهای پنجگانه به روح رسید !!! در مورد روح خود من هم مساله دارم که حل نشده!!! من فکر میکنم نویسنده با توجه به مطالبی که گفته خودش هم در توهم زندگی میکنه چون یه جایی قاط میزنه و میگه همه چیز خیالی است !! استدلالش اینه که شاید همه چیز در ذهن ما باشد (مثل فیلم ماتریکس) جالبه ولی واقعیت اینه که فعلا ما توی دنیای مادی هستیم!!
در قسمتی که در مورد جهان آخرت حرف زد باید بگم اینقدر برای ما سخته که قبول کنیم ممکنه روزی بمیریم و نابود بشیم که هیچگاه نمی تونیم قبول کنیم واقعیت اینه که منم الان به این قضیه فکر میکنم و دوست دارم اینطوری نباشد ولی اگه حقیقت این بود چه ؟ چرا به گفته نویسنده باید جهان بیهوده خلق نشده باشد چه چیزی این "باید" را التزام آور میکند؟ آیا دلایلی که در کتاب آمده باعث این باید شده؟
من کلا چیز جدیدی در کتاب ندیدم و حتی بنظرم کتاب ضعفهای عمده ای هم داشت!! در کل کورش جان امیدوارم یروز بتونیم باهم حسابی بحث کنیم!! الان فقط میتونم بگم امیدوارم این جهان تصادفی نباشد ! و بیهوده زندگی نکنیم و خدا وجود داشته باشد!!!!

روشنک جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 http://www.navayegaribane.blogfa.com

دوساله بلاگ با تاخیر تبریک.
این خداحافظی که ربطی نداره به بلاگ؟نگو آره

درود روشنک جان. نه برای دوستم بود. نرفتن شما برای من درس شد!:-)

[ بدون نام ] جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:10


به روز شده: 15:07 گرینویچ - چهارشنبه 29 ژوئیه 2009 - 07 مرداد 1388

* این صفحه را برای دیگران بفرستید
* چاپ مطلب

آیت الله منتظری: آیا تجربه حکومت شاه را از یاد برده اید؟
آیت الله منتظری

آیت الله حسینعلی منتظری، یکی از مراجع تقلید شیعه در ایران، به سران جمهوری اسلامی هشدار داده است که از سرنوشت محمدرضا پهلوی، آخرین پادشاه ایران درس عبرت بگیرند.

او در پاسخ به نامه اخیر حدود هفتاد نفر از شخصیت های سیاسی و دانشگاهی ایران، از جمله میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی، که از مراجع تقلید در مقابل "سرکوب" و "شکنجه" معترضان یاری خواسته بودند، نوشته است که مقامات جمهوری اسلامی با بستن تنها یک بازداشتگاه نمی توانند مردم را "اغفال" کنند.

امضاکنندگان نامه استمداد از مراجع تقلید در نامه خود که روز سوم مرداد منتشر شد، نوشته بودند که بازداشت های پس از انتخابات ریاست جمهوری با "استفاده از شیوه های بازجویی" همراه بوده که "یادآور دوران سیاه ستمشاهی" است.

همچنین در نامه ای که آقایان موسوی، کروبی و خاتمی از امضاکنندگانش بودند، آمده بود: "از شما مراجع عظام تقلید به عنوان مرجع و ملجأ ملت شریف ایران می خواهیم که پیامدهای زیانبار اتخاذ شیوه های قانون گریزانه را به دستگاه های ذیربط خاطرنشان ساخته و آنان را نسبت به اشاعه بیدادگری در نظام جمهوری اسلامی برحذر دارید".

حالا آیت الله منتظری جواب داده است: " ‏تصمیم گیرندگان حوادث و فجایع اخیر آیا تجربه حکومت شاه و سایر رژیم هاى استبدادى را از یاد برده اند؟ مگر رژیم‏ ‏شاه با ایجاد خفقان و رعب و سرکوب آزادى خواهان و سانسور رسانه ها و زندانى و شکنجه نمودن فعالان سیاسى و‏ ‏معترضین و اعتراف گیرى از آنان و پرونده سازى و تبلیغات دروغ توانست در مقابل موج اعتراضات و نارضایتى هاى‏ ‏مردم مقاومت کند؟"

امضا کنندگان نامه استمداد از مراجع در مورد تلاش دستگاه های امنیتی برای "اعتراف گیری" با "شیوه های غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرشرعی" از بازداشت شدگان هشدار داده بودند.

این در حالی است که مسئولان جمهوری اسلامی می گویند کسانی که اکنون در بازداشت هستند، از عوامل اغتشاشات بوده اند و بزودی محاکمه خواهند شد.

اما آیت الله منتظری نوشته است: "عزیزانى که اکنون در زندان ها اسیر هستند و از آنان با زور و شکنجه اعتراف و مصاحبه مى‎گیرند و هر روز جنازه یکى از‏ ‏آن عزیزان را به خانواده ها تحویل مى‎دهند چه گناهى کرده اند؟ جز این که به تخلفات عدیده و تقلب در انتخابات به طور‏ ‏مسالمت آمیز و آرام اعتراض داشتند و خواستار احقاق حقوق از دست رفته خود بودند؟"

آقای منتظری همچنین با انتقاد از شیوه های دستگاه های اطلاعاتی برای گرفتن اعتراف از بازداشت شدگان، به فرمان رهبر جمهوری اسلامی برای تعطیلی اخیر بازداشتگاه کهریزک اشاره کرده و نوشته است: "این گونه اعترافات هیچ مبناى شرعى و قانونى ندارد و آمرین و عاملین آن مرتکب جرمى بزرگ شده اند و باید در دادگاهى‏ ‏عادل و بى طرف و علنى محاکمه شوند تا مردم واقعا احساس کنند به حقوقشان توجه شده است و به آینده امیدوار شوند،‏ ‏نه این که در صدد اغفال مردم باشند و مثلا با تعطیلى یک بازداشتگاه تمام گناه را به گردن یک ساختمان بیندازند."

عزیزانى که اکنون در زندان ها اسیر هستند و از آنان با زور و شکنجه اعتراف و مصاحبه مى‎گیرند و هر روز جنازه یکى از‏ ‏آن عزیزان را به خانواده ها تحویل مى‎دهند چه گناهى کرده اند؟

آیت الله منتظری

پیشتر پایگاه اینترنتی آیت الله حسینعلی منتظری گزارش داده بود که او در روزهای اخیر برای بحث درباره "مسائل فقهی و سیاسی روز" با آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی و آیت الله شبیری زنجانی، دیدار کرده است.

جزئیات این دیدار در دهکده خاوه، در اطراف قم که اقامتگاه تابستانی آیت الله منتظری است، فاش نشده است.

پیش از انتشار بیانیه تازه آقای منتظری، آیت الله موسوی اردبیلی و آیت الله یوسف صانعی، دو تن دیگر از مراجع تقلید، شیوه های برخورد با معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری را محکوم کرده بودند.

آیت الله یوسف صانعی بیانیه ای صادر کرد که در آن خطاب به کسانی که آمر و عامل "ضرب و جرح و قتل و زندانی کردن افراد بوده و به آزار زندانیان می پردازند" هشدار داده شده بود که "اینگونه ظلم ها به کسانی که هیچ پناهگاهی جز خداوند ندارند از گناهان کبیره به شمار می رود."

آیت الله صانعی خواستار آزادی فوری تمامی زندانیان و صدور "اجازه برگزاری مراسم به خانواده شهدای حوادث اخیر" شد و گفت که آمرین، عاملین و محرکین این حوادث نیز باید توبه کنند و رضایت مضروبین و آسیب دیدگان را به دست آورند.

آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی هم هشدار داد که ادامه روند کنونی می تواند باعث تضعیف نظام و اعتماد عمومی به آن شود و افزود که "حرمت شکنی و ایراد اتهاماتی که در دادگاه های صالحه ثابت نشده اند به بزرگان و شخصیت های ملی و دینی نه تنها جامعه را آرام نمی سازد بلکه آتش فتنه را شعله ور تر می کند."

رها جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:08

ممنون دوست خوبم!
رهاترازهزآنچه تصورکنی با کوله باری ازخاطرات که...اما رفیق نیمه راه نیستم ! این خداحافظی واسه کیه؟نکنه ... : (

مرسی رها جان نه هستم من! شاد باشی مرسی از همراهیت

[ بدون نام ] شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:40

آخرین اخبار از اتفاقات امروز عصر در تهران
در همین حال، خبرگزاری‌های خارجی از دستگیری، مهناز محمدی مستندساز و جعفر پناهی کارگردان سینما خبر دادند، اما در تماس «تابناک» با مسئولان نیروی انتظامی گفته شد که پناهی با دستور سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی دقایقی پیش آزاد شده است.

امروز عصر در بهشت زهرا و برخی خیابان‌های تهران، تجمعاتی شکل گرفت که با حضور نیروهای پلیس و پراکنده شدن مردم همراه بود. شاهدان عینی از درگیری‌های پراکنده میان تجمع کنندگان و نیروهای پلیس خبر داده‌اند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در پی تقاضای میرحسین موسوی و مهدی کروبی برای برگزاری مراسم یادبود کشته شدگان رخدادهای اخیر در مصلای تهران و اعلام وزارت کشور مبنی بر اینکه برای این منظور وزارت کشور، نباید مجوزی صادر کند بلکه خانواده‌های قربانیان باید اجازه دهند، با اعلام لغو مراسم در مصلای تهران، مراسم غیر رسمی در بهشت زهرا و بر سر مزار این قربانبان برگزار شد.

بنا بر این گزارش، با حضور افراد بر سر مزار این قربانیان و به دنبال آن، اعلام حضور میرحسین موسوی و مهدی کروبی، تجمع یاد شده از حالت عادی خارج شد و به درگیری میان حاضران و نیروهای پلیس انجامید.

شاهدان عینی به «تابناک» گفتند که موسوی امکان حضور در این مراسم را نیافت؛ هرچند به بهشت زهرا رفته بود، اما مهدی کروبی در میان جمعیت حاضر شده است.

در همین زمینه، شبکه خبری «پرس.تی.وی»، گزارش داد: بین دو تا سه هزار نفر بر مزار ندا آقا سلطان تجمع کرده‌اند و پلیس برای پراکنده کردن حاضران و جلوگیری از اغتشاشات احتمالی، در محل حضور پیدا کرده است.

همچنین همزمان با این موضوع خبر رسیده است که در حوالی مصلای تهران، میدان فاطمی، محدوده خیابان‌های شهید بهشتی، مطهری و مفتح نیز تجمعاتی ایجاد شده که با حضور نیروهای پلیس و با هدف برقراری آرامش، به پراکندن آنها اقدام شده و در چند مورد نیز برخوردهایی انجام گرفته است.

در همین حال، خبرگزاری‌های خارجی از دستگیری، مهناز محمدی مستندساز و جعفر پناهی کارگردان سینما خبر دادند، اما در تماس «تابناک» با مسئولان نیروی انتظامی گفته شد که پناهی با دستور سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی دقایقی پیش آزاد شد. آقای پناهی خود نیز در تماس «تابناک» با وی خبر آزادی‌ا‌ش را تأیید کرد.
گفتنی است، تاکنون اخباری از شمار دستگیر شدگان احتمالی و یا تلفات دیگر منتشر نشده است.
نظرات بینندگان:
محض رضای خدا یا حرف نزنید یا جز حق نگویید.آنقدر خشونت و (...)از نیروهای انتظامی و امنیتی و ... دیده ایم که تلاش نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت را فهمیده ایم!!
در این مملکت فاتحه خواندن آن هم بر سر مزار مردگان همراه با باتوم وکتک است .
نیروهای ... این کارها را میکنند .
برای مردن نیز این وزارت کشور اجازه صادر میکند ؟
میدونم دستتون تو انتشار خبر بسته است ولی اگه نمیتونید حقیقت رو بگید دست کم دروغ نگید
برخورد جزئی!!!

بس کنید دوستان تابناکی.
ما برای مراسم یکی از اقوام در بهشت زهرا بودیم و 4 قطه بین ما با قطعه 257 فاصله بود.

جوانان با سرهای شکسته و لباسهای خونین دوان دوان به قطعه ما رسیدند!!

بعد شما از برخوردهای جزئی حرف میزنید!!!!!
بهشت زهرا چه اغتشاشی دارد ؟ بانک آتش زدن ؟ حمله به منازل مسکونی ؟ پلاک ماشینها را کندن ؟
بگویید به علت آزادی مطلق , حضور معترض داغدار بر قبر عزیزش را هم نمی توانند ببینند .
پلیس رفته مواظب باشه "اختشاشگران" سنگ قبر ها را تخریب نکنند؟!

اختمالا اگه وسط بیابان هم برن پلیس باید بره که یک وقت علفها را لگد نکنند.

جالبه چند سال پیش سعید عسگر با تیر زو آقای حجاریان را تا دم مرگ برد. آلان داره راست راست راه میره و محارب هم نیست، اما اگر یکی بره سر مزار کسی که اعتقاد داره شهید شده (درست یا غلط) و فاتحه بخونه و الله اکبر بگه، محارب میشه.
بابا شما دیگه چه طایفه ای هستید!

من نمی دانم اگر پلیس در حوالی قطعة 257 مستقر نمی شد و به آن وضع فجیع مردم را نمی زدند چه اتفاقی می افتاد. چرا اصولا دوست دارند مردم را تحریک کنند؟ ضمنا کندن پلاک دیگر چه صیغه ای است که جدیدا مد شده.
شما که جرات حرف زدن ندارید پس اصلا بر ا چی کا ر می کنید
به خبرنگارتون بگین بره غاز بچرونه!!! وسط گزارش نوشتنش پاچه خواری نکنه امورات سایتتون نمی گذره نه؟؟؟ "با هدف برقراری امنیت"!! "امید است که با حضور پلیس به حالت عادی برگردد"!!!
خدا به ما چشم داده...می بینیم باتوم ها رو که فرود میاد تو سر و بدن مردم.گوش داده...می شنوی الله اکبر و یاحسین رو از دهن مردم حتی توی واگن های مترو. عقل داده....تشخیص میدیم دروغگو رو مثل صداوسیما.و حافظه داده...هرگز فراموش نمی کنیم اراجیفی که شما به نام گزارش به خورد مردم دادید...
خدا بزرگه.
ببین تابناک این جمله که نوشتی واقعا شرم آوره وقتی سر مزار زن و بچه مردم و لت و پار میکنن اون وقت تو میگی تجمع یاد شده از حالت عادی خارج شده که امید است با حضور نیروهای پلیس به حالت عادی برگردد. یعنی تو به نیروهای پلیس که خود عامل ناامنی و سرکو ب ناموس مردم هستن امید بستی از تو بعید بود تابناک متاسفم
خیلی دروغ گو هستید....واقعا توف بر شما با این وضع اطلاع رسانیتون...
از من با عصبانیت سوال کردند، کجا میری؟ من هم با خونسردی گفتم میرم سر قبر بابام و البته کتکم زدند. مثل اینکه اینا هیچوقت سر قبر باباشان نمیروند. ای فرزندان ناخلف، بی گناهان را کتک زدن بدون پاسخ نخواهد ماند. مطمئن باشید.
شما را به خدا این نظر رو ثبت کنید به وا... راست میگم مهندس موسی من به شما رای دادم ولی ای کاش رای نمی دادم البته نه که طرفدار دولت فعلی باشم نه ...
متاسفانه من فیلم شلیک مستقیم نیروی انتظامی به سوی مردم را دیدم..همچنین سرهای شکسته شیرمردان ایران زمین..مرسی از گزارشتون هر چند که خیلی ناقصه
جالب هست ، تیر زدن به مردم کی تا حالا شده برخورد جزئی ؟!!
بیزحمت یکسر کلتون رو از پنجره خبر گذاری بکنید بیرون ببینید چه خبره بیرون !!!
از چهل هزار نفر بیشتر آدم بود شکر خدا مردم همه خودشون بودند و نیازی نیست با اخبار موضوع رو دنبال کنند
pas dastgir shode bood, vali baad azad shod, yani asle khabar dorost bood
durughgu
اگر مسلمان نیستسد ولی سعی کنید آزاده باشید
امان از این اوضاع.اصل 27 قانون اساسی برای دولتی که خود را قانونی و قانون گرا میداند هنوز تقهیم و درک نشده است.یا للعجب !!!
تابناکی های عزیز و جناب دکتر خسته نباشید
چرا مردم را وحشی می کنند ؟ چرا نمی گذارند با یک مراسم مختصر مردم به آرامش برسند ؟
من یکی از معترضینم، امروز در مصلا حضور داشتم، باور کنید مردم چیز زیادی نمیخواهند ! مردم کمی صداقت، ایمان و جمهوری میخواهند، همین و بس
درود بر تمام آزادیخواهان ایران با هر تفکر و گرایشی
مگر جرات دارن پناهی رو نگه دارن اونقدر تو دنیا معروف هست که فوری آزادش کنند. ایران زنده شده
الان خونم ولی خیلی پشیمونم که چرا درکنار جمعیت نیستم.در حالی که همرو به رفتن به خیابون تشویق میکنم.ترووو خدااا منو ببخشید
dهمان جور که شما هم تایید کردید آقای پناهی و خانم محمدی دستگیر شده اند و آقای پناهی آزاد شده است. به چه جرمی؟
با سلام
جمعیت بهشت زهرا بیشتر از سی هزار نفر بود آیت الله موسوی تبریزی هم بودند
در تهران هم باز به مردم شلیک کردند فیلمش هم با یک دقیقه جستجو می تونید بیبنید
دوستان این سرکوبهای بسیار مشکوک دولت این انقلاب رو به باد خواهد داد حداقل شما با همدردی جلوی اعتراضات رو بگیرین
چرا انقد دروغ میگین
ما که اونجا بودیم
به احدی رحم نمیکردن
زن ومرد وپیروجوان همه رو زدن بی شرفای کثیف
برخورد جزئی؟
شما که نوشته بودید در کمال ارامش مراسم برگزار شد اما همان خبرگزاری هایی که شما به انها دروغ گو می گویید تا بحال دست اول ترین و درست ترین خبرها را به مردم داده اند
درگیری جزئی! برخورد! دو سه هزار نفر!
آزادی در این کشور نزدیک به مطلقه!
اغتشاشگر! خس و خاشاک!
خجالت بکشید از این همه دروغ
عجیبه که دارین انقدر محافظه کارانه گزارش می دین... من خودم تو شهر بودم... درگیری ها شدیده و پلیس وحشیانه داره مردم رو می زنه... شما را چه شده؟؟؟
باتوم و گاز اشکاور برخورد جزئی پس تا حالا بهتون نخورده بفهمین چه دردی داره
تابناک شما را به خدا با مردم باشید و حقیقت را بنویسید! از فیلتر شدن نترسید ، ما همه فیلتر شکن داریم !
باید منبع خبری شما پرس تی وی باشد از شما غیر از این انتظاری نیست .
واقعا جای تعجب است که چرا از برگزاری یک مراسم در محل دفن جان باختگان هم جلوگیری می شود
ببخشید من واقعا یک سوال دارم آیا مردمی که در بهشت زهرا تجمع کرده اند چه اغتشاشی و یا خرابکاری در آن بیابان که جز خاک و قبر چیزی نیست ایجاد می کردند؟!
آیا رفتن و فاتحه دادن گناه است؟
چند تا بانک و اداره دولتی در بهشت زهرا توسط تظاهرات کنندگان ویران شده و کارمندان ان توسط افراد شرور که ....... استخدام کرده، کشته شدند.
حتی خبرهای خودتان هم با هم همخوانی ندارند. قبلا خبر حضور موسوی و کروبی را در کمال آرامش در بهشت زهرا نوشته بودید و الان ...!
تابناک هم از دست رفت.
نحوه پوشش بسیار ضعیف و غیرمنصفانه بود.
شما به درگیری با مردم می گویید جلوگیری از اغتشاش! اغتشاشگر کسی است که حق آزادی برگزاری تجمعات (از اصول مصرح قانون اساسی) را نقض میکند.
ما قرار بود صدور انقلاب هدفمون باشه. به جایی رسیدیم که باید ساده ترین موارد اخلاقی رو کسی به ما تذکر بده.
خداوند حافظ ایران است
فیلم‌هایی که در اینترنت منتشر شده کاملا نشون می‌ده که حجم تظاهرات گسترده بوده
به سانسورچیتون سلام من را برسانید!!
تابناک خیلی باحالی
به نقل از پرس تی وی ....
یعنی خودتان هیچی از ناارامی های امروز ندیدید
پس خانم محمدی چی؟
پرس تی وی به شما شرف داره. اسم خودتونو گذاشتید رسانه؟
این هم خبر دست اول ضد انقلاب !!!! با پول نظام بر علیه نظام ...
برای یک بار اجازه دهند که مردم بدون دخالت جزیی! پلیس جمع شوند. مگر این مردم چه می خواهند؟ جز این که با سکوت یاد شهدا را گرامی می دارند؟ اگر امروز پلیس نبود چه می شد؟
امروز اگر نیروهای امنیتی در بهشت زهرا نبودند هیچ مشکلی پیش نمیومد....!!!!!
اگر برخورد کلی بود چه می شد. می الان دارم از درمانگاه میام . سر دوستم 5 بخیه خورد . زمانیکه داشت به خانومی که در حال فرار مردم به زمین خورده بود کمک می کرد با باتوم به سرش زده بودند.
chera baghiyeh mardom nemitoonam mesleh aghayeh roohoamini barayeh bachashoon majleseh khatm begiran
آقای محترم ولایت مدار.وقتی نگفتن جرم است،ایستادن،حرف زدن،راه رفتن همگی جرم است و مجری عدالت در خیابان باتون به دست است.امروز آیا از محل گرم و نرمتان تکانی خوردید و به خیابان رفتید؟نه برای اغتشاش فقط برای نگاه کردن؟بدانید که امروز نگاه کردن هم جرم است.توقعی برای انتشار این نظر ندارم.روی سخنم با شخص سردبیر و آپلود کننده این خبر است
آقا یه کم انصاف داشته باشید یه سر به بقیه سایت ها و خبرگزاری های دیگر بزنید هیچی نگفتن ملاحظات این بدبختا رو هم در نظر بگیرید.من می گم تابناک خدا حفظت کنه که صدای مردم رو منعکس می کنی درود بر تو
کی باعث همه اینا بود
بابا این ها همه دروغه می خوان نظام زیر سوال ببرن مملکت قانون داره دیگه خسته نشدید رفتید تو خیابونا شعار دادید
از مصلی تا میدان ولیعصر.....باتوم گاز اشک اور...فرار....درگیری....آتش....
واقعا که تابناک خیلی محافظه کار و ترسو شده ... مثل ... از فیلتر شدن میترسه!
خبر درست و حسابی میخواهید اینو بنویسید
من ولیعصر روبروی پارک ساعی بودم مردم ریخته بودن بیرون سطل آشغالها رو در وسط خیابان به آتش کشیده بودن
مامورن و لباس شخصی ها شیشه ماشینا رو میشکوندند و پلاک ماشین‌ها رو میکندند و مردم رو میزدند
ماشین‌ها یکسره بوق میزدن
قراره کی این صداها شنیده بشه؟
واقعا که شما بجای شفاف سازی جو سازی میکنید؟ مردم بمونن تو خونه مزاحمت و ترافیک و رعب وحشت ایجاد نکنن ببین پلیس میاد تو خونه بزنتشون چرا اینقدر مظلوم نمایی می کنید ؟خسته شدیم از این کارای موسوی بی جنبه
الان کدوم شخصیت مهم و سیاسی ایران این نظرات براش مهمه؟ من موندم این همه جوون که برای یه سری بازی های قدرت جونشون رو میگیرن کف دستشون و هیچی هم از آزادی به دست نمیارن و خودشون هم میدونن که این نوکرهای جامعه ی ما چه از آقای دکتر احمدی نژاد گرفته تا افراد دیگه تا به یه قدرتی میرسن دیگه مردم براشون کشک میشن و همش به فکر منافع آینده ی خودشون هستن ,به چه امیدی میرن داد بزنن ؟
تابناک ، از شما ممنونم که در قسمت نظرات ، اجازه میدید صدای مردم به گوش مسئولین برسه
شیشه پایین آوردن نیرو انتظامی با هدف حفظ امنیته! بخاطر اینکه پشت ترافیک بوق زده شیشه ها رو میشکوندن ! خودم دیدم ، 1 گروه سرباز و گروهبان هر چند دقیقه 1 ماشین رو داغون میکردن
من امروز ساعت 30/19 نهایت ظلم در وطنم را دیدم و از خدا مرگم را خواستار شدم .نیروی انتظامی چرا????
ey kho0da kash tehran bo0dam ...........
!!!!!!!!!
"پلیس برای متفرق کردن حاضران و جلوگیری از اغتشاشات احتمالی، در محل حضور پیدا کرده است."
اغتشاش در بهشت زهرا؟؟؟؟نکنه می ترسن اونجا مردم بانک آتیش بزنن یا مرده شور خور خونه رو؟
درود درود درود
3مرتبه در یک متن گفتید پناهی ـ

آزاد شد نگفتید بیچار ه خانم مهناز

محمد ی چی شد ؟؟؟؟
تابناکیها انتظار ندارم نظر منو چاپ کنید چون من تا حالا صد تا پیام گذاشتم هیچ کدومو چاپ نکردید.
ولی این عزیزی که میگه بشینیم خونه پلیس باهامون کار نداره و از دست موسوی خسته شدن باید بگم : دوست عزیز اکثریت مردم ایران از دست کارهای عجیب و غریب دکتر احمدی نژاد عزیز شما خسته شدند نه خواسته های بحق خودشون و نه از این سید مظلوم و پاک!!!!
تابناک نمی خواستم براتون نظرمو بفرستم ولی چه کنم نمی تونم حرف بی منطق رو بی جواب بذارم.
در جواب آقایی که فرمودند مردم بمونن توخونه.
مردم تو خونه هاشون بودند ریختن توخونه هاشون کتک زدند و به اموالشون خسارت زدند فیلمهاش توی دنیا پخش شده.
به جرم گفتن الله و اکبر!!!!!!!!!!!!
متاسفم که برای ماندن و بقای سایت دروغ می گویید نترسید اگر هم فیلتر شوید ما هستیم که باز از فیلتر شده شما هم بازدید کنیم اما صداقت داشته باشید .
باید با شما هم خداحافظی کنیم؟ای اخرین منبع خبری درون نظام !
صداقت از یاد همه ایرانیان رفته ...
با هدف برقراری آرامش؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
شما مردم رو چی فرض کردید؟ چرا انقدر دروغ؟ پس وجدان، صداقت و شرف خبرنگاری شما کجا رفته؟
همه گفتید اما...نگفتید تهران همه ایران نیست ..به خدانیست! شماتهرانیها دچارعقده خودبزرگ بینی شده اید...
سلام
جدا خسته نباشید. کارتون بسیار عالی بود. همین قدر که اجازه نظر می دهید خود کار بزرگی است.
یا علی
بهشت زهرا هم دیگه نمیشه رفت ، لااقل اون زمان مردم وقتی برا اعتراض میرفتن بهشت زهرا کسی کارشون نداشت.اما الان............
قابل درکه که نمیتونید واقعیتها رو بنویسید اما دروغ هم نگید !!!!
نیروی انتظامی و سایرین به برقراری کمک نمیکنند
خود اونها عامل اصلی ناامنی هستند
میزنند.....
تابناک نمی دونم چی بگم.تو نمیتونی حرف دلت رو بزنی برای همین کامنتهای مردم رو چاپ میکنی.این کامنت ها حرف دل توئه من مطمئنم .درود به شرفت
خاک بر سر تابناک که خودت را ضایع هر دو طرف کردی
به چه جرمی ندا رو سهراب و کامران و امثال اینا کشته شدن؟ این سوال ما جواناست!از کی باید جواب بگیریم؟
سر قبر کسی رفتن هم اجازه می خواهد؟!!!!
در قبرستان اغتشاش ؟
شما از مردم می ترسید حتی اگر سر قبری گریه کنند
این دیگه چه عکس زشتی هست که برای این خبر انتخاب کردید؟
چرا کسی از شیراز نمی گوید، ما هم اینجا تجمعداشتیم. گاز اشک آور هم زدند. اما جمعیت ایستاد و نترسید. به وجهی که دیگه پلیس با مردم کاری نداشت. مردم شمع روشن کرده بودند.
ممنون تابناک عزیز . این سیاست اطلاع رسانی حقیقی و زیبای شما را میستانم و خسته نباشید میگم به شما که اجازه میدهید خبرها از زبان خودم مردم بیان شود . امیدوارم خداوند مهربان , شما دلسوزان مردم را حفظ کند.
ایا این مزد مردمی است که جانشان را در راه جمهوری اسلامی در انقلاب به خطر انداختند تا رژیم شاه را سر نگون سازند . بترسید از روزی که تمام راههای مسالمت امیز به روی مردم بسته شود.
نمیدونم تا حالا چند بار براتون نوشتم اما یکبار هم چاپ نشده...بی ادبانه هم نبوده...پس چرا؟
این آخرین باره اومدم سایتتون...سایت سانسورچی دروغگو ارزش دیدن نداره... برای خودم متاسفم
شده دست دیوان بر بدی دراز
ز نیکی سخن نبودی جز به راز ؛ دیگه زدن دخترا کار راحتی شده !!! مگه نه ؟
درود بر تابناک تنها رسانه ایرانی که به ان اعتماد داریم. راهت مستدام
قابل توجه اون دوستمون که میگه ایران فقط تهران نیست ،‌میتونن یکم گشت و گذار داشته باشن شهرا دیگه هم ببین ، اصفهان شیراز تبریز اهواز . . . . من نمیدونم این دوستمون که میگن تهرانیا فلان شدن فکر کنم خودشون دچار خودبزرگ بینی شدن و ایران رو فقط تا در خونه خودش میبینه و ایرانی هم فقط خودش و خانواده اش !!!
برای همه اونایی که پیام آزادی خواهی مردم رو نمیشنوند متاسفم !
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری میرسد؟؟؟؟؟!!!!!!
نیروی انتظامی !!! دیگه از باتوم نمی ترسیم ، یه چیز دیگه رو کنید !!
ممنون از اطلاع رسانی دقیقتون!!! بریم سراغ همون بی بی سی قاتل و سی ان ان برانداز....
آفرین بر شرفتون .ممنون از اینکه نظرات این خس و خاشاک رو هم منتشر میکنید. علی یارتون
شما ها معلومه کدوم طرفین. دارین تو بی بی سی و رادیو فردا بلبل زبونی می کنین و کامنت میزارین دیگه چرا اینجا چرند می نویسین. بی غیرتا
تابناک دنبال خبر نمی ره ...خبر خودش میا د دنبال تابناک !!!!در ضمن من تهرانی نیستم !!!در رشت و اصفهان تا آنجا که می دانم جمعیت انبوهی آمدندخودم در یکی از دو شهر حضور داشتم وکتک خوردم شهر دیگر هم اشنایان بودند
بحث پایتخت نشین و شمال و جنوب نیست. کسانی که بیشتر به اطلاعات روز دسترسی دارند و آگاهترند دست به اقدامات فعالانه تری میزنند. مناطق روستایی و شهرهای کوچک بعلت در اختیار نداشتن اطلاعات آزاد کمتر مشاهده می شود که به این موج به پیوندند، وگرنه آنها بیشتر از همه در رنج و عذاب هستند.
منظور از چند مورد1000000... موردی فکر کنم باشه ! نه ؟؟؟؟
یا حسین . . . . میر حسین
2000 نفر ؟ اینا لابد سواد شمردن هم ندارن ...
نه دارن اما...کاش دروغ حناق داشت!
تابناک عزیز خیلی باحالی اصل خبررو یه جور نوشتی که نه سیخ بسوزه نه کباب از اونور تندترین کامنتها رو نمایش میدی.
به تابناک میشه کفت منبع موثق خبری در ایران.
خیلی باحالی.
من فکر کنم اگر ازمسئولین سایت تابناک بپرسند آیا خدا هست یا نه، میگن ممکنه باشه، چون نمی خواهند هیچوقت موضع بگیرند.
خواهشا بیش از این خشم مردم را با این اخبار که تقلید مزخرفی از خبر گزاری های ..... است در نیاورید!!
ما از شما انتظار نداریم این اخبار رو به صورت فجیع منتشر کنید .لطفا دیگه این اخبار رو کار نکنید .روش صداو سیما به خدا خطرناک است
4 تا یا حالا بگیم 4هزار تا ... ریختن بیرون حالا فکر کردن چه خبر شده. با کی دشمنی می کنید؟
من خودم بهشت زهرا بودم ، اون کسی که گفته بود 40 هزار نفر اومده بودن درست می گفت . البته دو سه هزار نفرشون طرفدار موسوی بودن ولی بقیه برای امواتشون اومده بودن . چون امروز پنجشنبه بود
در بهشت زهرا، جهنم یزید و دیدم
خدا جای حق نشسته و این ظلم ها بی جواب نمی مونه

دوستان تابناکی مردم بعد از این اتفاقات حق دارند که ناراحت باشند و......
ولی من مطمئنم که همه می دونند همین اطلاع رسانی شما تا همین حد هم خیلی ارزش داره و حتی سخت است!
شما هم مجبور هستید دست به عصا راه برید که فیلتر نشوید........
تا حالا که نظرات منو چاپ نکردین. حالا ببینم اینو مزنید تو سایتتون یا نه...
آقا فرض کنید آقای موسوی هفته دیگه تصمیم بگیره بره وسط کویر لوت. یه عده خس و خاشاک و آدم بیکار هم بخوان بلند شن برن دنبالش.
نیروی انتظامی و ضد شورش آیا برای جلوگیری از بروز اغتشاش در وسط کویر لوت به اونجا اعزام خواهد شد یا نه؟ آیا برای این مسافرت در وسط فصل گرما احتیاج به مجوز وزارت کشور هست؟
با تشکر از تابناک به خاطر درج همه نظر ها .
ممکنه لطف کنید این لیست نظریات رو برای روزنامه کیهان هم ارسال کنید!
شاید از خواب غفلت بیدار شن!!
دوستان عزیز مقیم ایران ، ایتقدر سطحی نگر نباشید ، اگه یکی میگه ف شما تا فرودگاه بخونید !!! تابناک که نمیتونه مسولیت همه چیز رو به عهده بگیره !! اصلا سیستم نظر برا همینه !! چون مسولیتش با اونا نیست !! نظرا رو بخونید دوستان و تو حق تابناک هم کم لطفی نکنید ، بحث یک فیلتر شدن ساده نیست
به نظر شما بهتر نیست از این به بعد فقط نظرای مردم رو اینجا بزارن ؟ . . . من بوشهر بودم ولی با این نظرا به عمق فاجعه پی بردم . . .
از قول ما به نیروی مثلا انتظامی بگید اگه می‌خوای پلاک ماشین‌ها رو بکنی و فکر می‌کنید اضافه است، واسه چی‌ اصلا پلاک صادر می‌کنید.
ای دوستان شما لطفی رو که تابناک داره می کنه متوجه نیستین.یه نیگاه به طومار نظرات بندازید.قرار نیست که همه ماجرا رو تابناک بنویسه ،خود شما هم دارین همین کارو میکنین.تابناک هم داره کمک می کنه.دستشون درد نکنه
درود بر شرفتون،من الان تمام سایتا و خبرگزاریا رو چک کردم.مهر.ایلنا.ایسنا. آینده.فرارو و بقیه رو دیدم هیچ کدوم حتی اشاره هم به اوضاع امروز نکردن ولی شما نوشتید.بهتون بدو بی راه گفتن منعکس کردید شما واسه بیان حقایق با تمام محدودیتهاتون نوشتید ولی متهمتون کردن ام دارید صبوری می کنید حتی مطمئنم تحت فشار هم قرارتون می دن اما در حد توانتون می نویسد و حتی خطر پزیزی می کنید همین تعهدتون به مردم که محبوبتون کرده ایشالله همیشه بهترین باشید تا با حق و مردمبد.دستتون رو می بوسم.عباس از مشکین شهر
جلوی مصلی عده ای در قالب مامور امنیت طبق سلیقه خود پلاک خودروها را می کندند. تا کی مردم باید این بی حرمتی را رعایت کنند؟ لطفا وجدان خود را خاموش نکنید. اخبار درست دادن وظیفه شماست.
ترا بخدا اموات را ابزار کار سیاسی نکنید خدا بر نیات بندگانش آگاه است
جناب تابناک از بین سایتهای داخلی تنها سایتی هستی که مطالعه ات می کنم .ولی انگار کمال صداو سیمای ضرغامی در تو هم اثر کرده.ناامیدمون نکن.امیدوارم این نظرم درج بشه.
احتمال زیاد نیروی انتظامی تهران بزرگ برای برقراری امنیت ارواح فوت شدگان که در بهشت زهرا ارمیده اند تلاش می کرده است.افرین
آقا فقط تهران نبوده که خبرای تظاهرات اصفهان و شیرازو مشهدو رشتو اهوازم بگید.
اقای احمدی نژاد این است ازادی مطلقی که می گفتید . یا ما معنی ازادی را نمی دانیم و یا ازادی در نظر شما این است که همه ملت ایران ازاد هستند که هر چه قدر میخواهند در مدح شما بگویند.
واقعا جای تعجب است که این نیروهای پلیس و یا به اصطلاح بر قرار کننده امنیت در نزدیکی مرقد شریف امام اینگونه به امت امام حمله ور میشوند و از ان عزیز از دست رفته هیچ خجالت هم که نمیکشند که هیچ بلکه امت عزیز او را که برتر از امت رسول خدا به گفته همان عزیز میباشد را ضرب و شتم مکنند ای امام ای بزرگ مرد تاریخ کجایی که ببینی بر سر امتت چه بلاها که در نیاوردند ای خدا امام ما را چرا زود از ما گرفتی چرا ما ایرانیان را به این زودی یتیم کردی
آقا فقط تهران نبوده که خبرای تظاهرات اصفهان و شیرازو مشهدو رشتو اهوازم بگید.
میگم جناب تابناک ،یه وقت نچایی اینقدر از شما تعریف میکنن
من فقظ از شما تابناکی عزیز که برای این سایت زحمت میکشید کمال تشکر دارم

مرسی بخاطر اخبار
مرسی که با حوصله نظر من را خواندید

برایت آرزوی موفقیت دارم و سلامتی واسه خودت و خانوادت

ممنون
با شمام که میگید تو خونه بشینید، بیرون نرید، شعار ندید ..... تا کتک نخوید .....ما که تو خونمون نشسته بودیم که یه گاز اشک آور انداختن تو خونه ...... این دیگه چه داستانیه ..... تو خونتون گاز اشک آور می زنن .... بری بیرون کتک ....
با شمام که میگید تو خونه بشینید، بیرون نرید، شعار ندید ..... تا کتک نخوید .....ما که تو خونمون نشسته بودیم که یه گاز اشک آور انداختن تو خونه ...... این دیگه چه داستانیه ..... تو خونتون گاز اشک آور می زنن .... بری بیرون کتک ....
خیلی جالبه تا حالا دقت کردین هر چی خبر تابناک میده مثلا بیطرفانه است بعد یهو یه عالمه نظر در مورد دولت و تخریب و غیره ریخته می شه زیر خبر.آخه اگه آدم یه کمی منطقی باشه اینو نمی فهمه که انتخابات تموم شده و این رای مردم که چند روز دیگه تنفیذ می شه نه رای یه عده خودبزرگ بین و ایادی خارج که نظراتشون در هیچ جای دیگه مثل تابناک منعکس نمیشه وفقط شلوغ کاری بلدن.آدم حسابی بهشت زهرا پنچ شنبه ها کمه کمش پنجاه هزارتا فاتحه خون داره اونوقت چجوری که همشونو جنبش سبز می خونین.من خودم به این رئیس جمهور رای ندادم ولی الان تمکین به نظر تمام ایران دارم نه یه عده پایتخت نشین(امیدوارم تابناک در کنار این همه نظر مخالف نظر من رو هم بزاره که بتونم بازم بهش سر بزنم)
واقعا از تابناک ممنونم چون با یک تیتر ساده و نه مغرضانه و توضیحی محافظه کارانه که به خودش آسیبی نمی زنه به مردم اجازه می ده خودشون بدون فیلتر اخبار درست رو در کامنت ها بنویسن. واقعا تشکر
توجه توجه
این یادداشت متعلق به آقای دکتر حسین علایی از سرداران سابق سپاه پاسداران است که برای انتشار به روزنامه های داخل داده شده است اما مطبوعات از انتشار آن امتناع ورزیده اند
http://rouhanioon.com/news/detail.php?ID=677
تابناک خیلی عوض شده ، همین که کامنتها رو نمایش میده کلی پیشرفته
آقا جان ما که نرفته بودیم مردههارابخوریم که اینطوری ما راز.دند .بخدا دماغمو شکوندند نامردها.یا حسین به داد ما برس
برای دومین باره که به تابناک سر زدم اما با خوندن این خبر خوشحال شدم که تا الان بیشتر سر نزدم. همون منابع خبری که داشتم بهتر بود
چرا هیچی از شهرهای دیگه نمی گید؟؟؟بادوستم فلکه گاز شیراز بودم که پلیس سوار موتور شروع کرد به کتک زدن مردمی که شعار هم نمی دادن!!!با باتوم زد برای سرم که دستمو آوردم بالا خورد تو آرنجم،دکتر گفت احتمالاتا چند هفته نمی تونی دستتو صاف کنی!بخدا این مملکتی نیست که قرار بود باشه!مادر پیرم از بس گریه کرده بیهوش افتاده!چقدر ظلم آخه؟؟؟به ولله بهترین موقعیتها رو داشهم که برم از این مملکت!گفتم شاید اینجا مفید باشم پا رو پیشرفت و پول و همه چی گذاشتم واسه مملکتم،از صبح تا شب می دووم واسه هیچ و پوچ!6سال درس خوندم،دود چراغ خوردم،چشمام جلوی مانیتور ضعیف شد!این همه سختی کشیدم،بی عدالتی دیدم، واسه اینکه یه روزی با سر و روی خونی و دست شکسته برگردم خونه؟!البته می دونم که امثال من زیادن،ولی باز خوشحالم که به سهم خودم قدم برداشتم در راه آزادی و شرافت مملکتم،تشکر از بازتاب که به نوعی حرفشو می زنه
ببخشین اغتشاشگرا قرار بوده تو بهشت زهرا چه خطری برای حکومت داشته باشن؟؟؟؟ بهشت زهرا که مثل کوی دانشگاه به خیایبان پاستور نزدیک نیست!! می ذاشتن همونجا قرآنشونو بخونن و گریه شونو بکنن و خالی بشن و برگردن... اینا از قبر مرده ها هم می ترسن ... از سایه خودشونم می ترسن خدا رو شکر
منم دقیقا همون نظر نفر اول رو دارم...یا حرف نزنید یا حقیقت را به طور کامل بگویید...تلاش برای برقراری امنیت نمیدونستیم یعنی خون ریزی و کشت و کشتار
این است مدریت جهانی آقای احمدی نژاد...
پس کو نظر من؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابناک فقط نظرات مخالف احمدی نژاد ننویس ... موسوی خیلی بی مزه ای حالم بهم خورد
اگه این چند خط رو هم نمی نوشتید میگفتیم شاید سایت تعطیل شده
اطاعیه : در حمله اغتشاشگران به کوی بهشت زهرا تعداد چهل سنگ قبر به اتش کشیده شد و مردم به تعدادی مرده حمله کرده و انها را به اسارت خود دراوردند ، منتظر اطلاعیه های بعدی ما باشید !!!
ارزش تابناک به "نظرات بینندگان" اش است. والسلام
کارهایی که در مملکت اسلامی ما ممنوع شده است: گفتن الله اکبر، رفتن به نماز جمعه، خواندن فاتحه و برگزاری مراسم برای مردگان؛ خدا واقعا آخر و عاقبت همه مون رو بخیر کنه
به شما تابناکی ها توصیه میکنم طرف مردم باشید چون همه چی از جمله اتقلاب مال مردمه اگه میخواهید مطلب بنویسید از کسی نترسید و واقیت رو بنویسید
آقایون تابناکی تا الان اول میومدم سایت شما
بعد میرفتم بالاترین و bbc ولی حالا دیگه سایتتون نمیام
دروغگوووووووووووووووو
متاسفم برای خودم که شما رو صفحه خانگی خودم کرده بودم...
ندا جان خوش به حالت که رفتی و این چیزا رو نمی بینی
روحش شاد یادش گرامی
البته رجا نیوز نوشته بود 300 نفر ،فکر کنم لنز دوربینشون بد جوری زومه
ta key nefagh
این فجایع خیلی تلخه....خدایا به دادمون برس...
تابناک از شما ممنونم که نظرات و درد مردم رو نشون میدید.
فقط خفه
اصلاح می شود:
در پی تقاضای رییس جمهور میر حسین موسوی و مهدی کروبی برای برگزاری مراسم یادبود کشته شدگان...
سلام اگه برافاتحه خوندن بودچراتاحالا بهشت زهرااینطوری نشده لابد کارهایی صورت گرفته(ازهمون کارهای بعدانتخابات)که تشنج درست شده والا آدم سالم هیچ وقت سر قبر عزیزش کتک نمی خوره،واضحه نه؟
من خودم تو بهشت زهرا بودم پلیس با باطوم دنبال مردم می کرد. هنگام برگشتن لباس شخصی ها کمین می کردند و به مردم با باطوم و کمربند حمله می کردند
لطفاً دروغ ننویسید
سعی کنید جایگاه خودتون رو حفظ کنید
درود به شرف این مردم که اشک ریختنشون بخاطر جوونای از دست رفتشون واسه بعضی ها خطرناکه و از شما تابناکی ها خواهش میکنم حرمت خبر رسانی صحیح رو حفظ کنید.
امنیت برقرار بشه واسه کی !!! ناموس مردوم ،پیرمرد و پیر زنها ،‌جوانتر ها،بچه ها و دختران و پسران .خب فهمیدیم که امنیت برای چه کسانی است !!!
یا خبر ندهید یا ترس را کنار بگذارید
نام:

هادی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:22

سلام دوست عزیز. ممنونم از وبلاگ پر بارتون.
در سال ۸۶ شما سیگار رو ترک کردین.حقیقت دوست داشتم راهنمایی بشم.
میخواستم که بگم الان چطور که حدودا ۲ سالی میگذره .
رکو رو راست هنوزم تو ترکین یا اینکه نه؟ دیگه ترک کردین و تمام.؟
خوشحال میشم از تجربیاتتون استفاده کنم.مخصوصا اینکه آیا بازهم (البته برای من اینطور بود) زمانی که صبح بقصد فعالیت از خواب پا میشین احساساتتون مثل ۲ سال پیشه ؟(خسته و ناراحت و افسرده؟ بی حوصله؟)
بازهم از مطالب پر بار و وبلاگ مفیدتون ممنونم.
`پاسخ شما میتونه کمک بزرگی به من بکنه.
manager.afshar@yahoo.com

درود هادی جان بله. آقا همون طور که گفتم نکشیدنش رو تابو نکن. ولی هیچ وقت پول سیگار نده تا بر نگردی به کشیدنش. من در مواقع هوس نخی از دوستانم می گیرم. خوشحالم که مفید واقع شده.

vk_k1980@yahoo.com

[ بدون نام ] یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:33

نتایج کنکور به روش محمود احمدی نژاد
Share
Today at 11:21am
جناب آقای زاهدی وزیر علوم اسامی 5 نفر اول کنکور سراسری را اعلام نمودند. اسامی و مشخصات 5 نفر اول به صورت زیر است:

اصغر احمدی نژاد 9 ساله از سمنان

ریاضی: 140 درصد، فیزیک 140 درصد، شیمی 140 درصد، زبان 140 درصد معارف 140 درصد


محمد احمدی نژاد 76 ساله از سمنان

ریاضی: 138 درصد، فیزیک 138 درصد، شیمی 138 درصد، زبان 138 درصد معارف 138 درصد


رقیه زاهدی 19 ساله

ریاضی: 136 درصد، فیزیک 136 درصد، شیمی 136 درصد، زبان 136 درصد معارف 136 درصد


علی کردان 48 ساله

ریاضی: 134 درصد، فیزیک 134 درصد، شیمی 134 درصد، زبان 134 درصد معارف 134 درصد


حسین محصولی 18 ساله

ریاضی: 132 درصد، فیزیک 132 درصد، شیمی 132 درصد، زبان 132 درصد معارف 132 درصد


جناب دکتر زاهدی همچنین در عملی بی سابقه 5 نفر آخر کنکور را نیز اعلام نمودند که

نتایج مربوط به آنها به شرح زیر است:


نفر 4 تا مونده به آخر: میر علی موسوی

ریاضی: 2 درصد، فیزیک 3 درصد، شیمی 5 درصد،
زبان 15 درصد معارف 20 - درصد


نفر 3 تا مونده به آخر: کامبیز روشنی سر جلسه حاضر نشده

ریاضی: 0 درصد، فیزیک 1 درصد، شیمی 0 درصد، زبان 2 درصد معارف 0 درصد


نفر 2 تا مونده به آخر: حامد حسینی

از ابتدا یک تست جابجا زده است.
ریاضی: منفی33 درصد، فیزیک منفی33 درصد،
شیمی منفی 33 درصد، زبان 20 درصد معارف 2 درصد


نفر یکی مونده به آخر: به دلیل تقلب از جلسه اخراج شد

نفر آخر: علی کروبی
ریاضی: منفی 545 درصد، فیزیک منفی350 درصد،
شیمی منفی2000 درصد، زبان منفی250 درصد
معارف منفی 312 درصد


ایشان روز بعد در برنامة تلویزیونی
شبکة خبر به سوالات مردمی پاسخگو شدند.

زاهدی: با عرض سلام خدمت دانش آموزان غیور که با شرکت بی سابقه در کنکور امسال پایبندی خود به نظام آموزشی کشور را به رخ بیگانگان کشیدند و نظام آموزشی دیگر کشورها را زیر سوال بردند. در

خدمتتون هستم.

مجری: بینندة عزیزی پرسیدند
آیا امکان آن هست که به شکایات مردمی رسیدگی شود؟

زاهدی: دویست در صد. با اینکه این کنکور سالمترین کنکور بوده است ولی هر کس می خواهد میتواند به صورت کتبی و با ذکر مشخصات کامل اعتراض خود را
شخصاً به زندان اوین ارائه کند ولی اگر اعتراض وی وارد نباشد شخص برای همیشه از تحصیل محروم و شدیداً با او برخورد میشود.

مجری: عده ای سوال کردند که
چطور در صد دروس برخی افراد بیشتر از صد در صد است؟

زاهدی: خوب بله این حرف تا حدودی درست است ولی ما بررسی کردیم دیدیم
اگر در صد دروس این افراد به
صد در صد هم تقلیل پیدا کند تاثیری
در جابجایی افراد نمی کند.

مجری: چطور 2 نفر اول هر دو سمنانی هستند؟

زاهدی: خوب سمنانی ها بیشتر درس خواندند.
بوی رسانه های نژاد پرست موج میزند.

مجری: آقای دکتر چند روز قبل از کنکور برخی از سایتها اسامی نفرات برتر را منتشر نمودند سوال شده که پیش از برگزاری کنکور چطور چنین چیزی ممکن است؟

زاهدی: من تعجب میکنم. همة ما یک زمانی کنکور داده ایم. خوب هر کس با توجه به مقدار درسی که خوانده و میزان آمادگی که داراست خودش خوب میداند که چه مقامی را در کنکور کسب می کند. این سایتها هم با تحقیقاتی که انجام دادند فهمیدند که کی آماده است و کی نیست و نتایج را منتشر نمودند. خیلی عجیبه؟

مجری: درسته. عدة قلیلی از افرادی که امسال امتحان داده اند معتقدند که در تصحیح پاسخنامه ها مهندسی صورت گرفته شده است.

زاهدی: من تعجب میکنم. افرادی که این شبهات را مطرح میکنند تازه امسال میخواستند وارد دانشگاه بشوند تا چهار سال دیگر مهندس بشوند. این افراد الان تو این سن و سال چطور میدونند مهندسی چیه. من جوابش را میدونم. به این افراد خط داده شده. رسانه های خارجی به اینها گفتند تو تصحیح پاسخنامه ها مهندسی شده. ما در صدد جمع آوری مستنداتی برای اثبات این مطلب هستیم.

مجری: برخی میگویند که اول جلسه پاسخنامه های فرد کنار دستیشون پر بوده و اتفاقاً نام برخی از این افراد نیز در لیست افراد برگزیدة اعلام شده توسط شما وجود دارد.

زاهدی: بله خود من هم این حرف را شنیدم و اتفاقاً با تمام کسانی که این شبهه را اعلام کردند برخورد صورت گرفت. اصلاً چرا این افراد پاسخنامة اشخاص کنار دستیشون را دید میزدند. دید زدن پاسخنامة دیگران یعنی تقلب. حالا تعدادی پاسخنامه از اول پر بوده که دلیل نمیشه. بالاخره که باید پاسخنامه ها پر میشدند.

مجری: بله. یک نفر گفته که یکی از شرکت کنندگان به نام رقیه زاهدی 19 ساله با شمارة داوطلبی 14687979 در خانه ای به آدرس پاسداران کوچة شقایق پلاک 8
صندوق پستی 1329507 بدون داشتن مراقب
امتحان داده است چرا؟

زاهدی: این سوالات کلی گویی هستند و
من پاسخگوی سوالات کلی نیستم.

مجری: بله درسته. برخی میپرسند در شرایطی که تقریباً همة شرکت کنندگان میتوانند سر جلسات ثابت امتحان حاضر شوند چرا تعداد جلسات سیار امسال نسبت به سال قبل 10 برابر شده است.

زاهدی: بوی رسانه های خارجی می آید.
سوال بعدی را بفرمایید.

مجری: عده ای میگویند که اختلاف میانگین درصد دروس بین افراد پذیرفته شده و نشده بیش از 100 درصده بنابراین احتمال تقلب وجود دارد.

زاهدی: ببینید اختلاف میانگین درصد دروس بین افراد پذیرفته شده و نشده بیش از صد در صده. اگر تقلبی هم صورت بگیرد

به اندازه20 در صد 30 درصد نه 100 درصد

پس تقلب صورت نگرفته است.

مجری: توجیه بسیار منطقی و قشنگی بود. آقای زاهدی جریان باز تصحیح ده در صد پاسخنامه ها چیه.

زاهدی: خوب ما برای رفع هر چه بیشتر ابهامات از بستگان نزدیک شرکت کنندگان خواستیم خودشان بیایند و باز تصحیح پاسخنامه ها را انجام بدهند و برای این منظور از بستگان نزدیک نفرات اول خواستیم تا این زحمت را به گردن بگیرند.

مجری: کاملاً منطقیه. عده ای میپرسند که در باز تصحیح پاسخنامه ها از تلویزیون دیدند که پاسخنامه ها خیلی نو بوده و انگار دفعة اوله که دارند تصحیح میشوند .

زاهدی: خوب پاسخنامة دانش آموزان مثل ناموس ماست. ازشون این مدت خوب نگهداری شده نو موندند.

مجری: بله. عده ای هم میگویند که تو پاسخنامه های باز تصحیح شده چند تا پاسخ نامه مربوط به سالهای قبل را هم دیدند.

زاهدی: بله. ما دیدیم حالا که دست مامورین باز تصحیح گرمه سال پیشیها را باز تصحیح کنند تا رفع ابهام بشه.

مجری: آقای زاهدی عده ای دم در صدا و سیما جمع شده اند و خواستار ابطال کنکور و تکرار مجدد آن هستند.

زاهدی: اینها خس و خاشاک هستند.

مجری: درسته. ولی رشد خس و خاشاک ظاهراً زیاد شده. تعدادشون زیاده. دارند صدا و سیما را میگیرند.

زاهدی: من نگفتم خس و خاشاک. اگر هم گفتم گه خوردم. ببخشید. با مجری بودم. با خودم بودم.

مجری: نه آقای زاهدی خوشبختانه خبر رسید که قبل از ورود به صدا و سیما و بدون دخالت نیروی انتظامی منافقین و تروریست ها همشون را کشتند.

زاهدی: خس و خاشاکهای آشغال درس نخوان.

مجری: آقای زاهدی آیا تمهیداتی اندیشیدید که سال بعد این اتفاقات رخ ندهند.

زاهدی: بله ما مراکز فساد را شناسایی کردیم. مراکزی که بچه ها را از لحاظ درسی قوی می کنند و دانش آموزان هم فکر میکنند حتماً باید پذیرفته شوند و اگر نشدند اعتراض میکنند. اکثر این مراکز سعی در بالا بردن فهم درسی دانش آموزان دارند در نتیجه توقعات دانش آموزان را بالا میبرند. برخی از این مراکز عبارتند از کانون کارگزاران قلمچی، کانون معلمان مبارز، حزب آموزش ملی، حزب مشارکت درسی. البته به زودی فیلم اعترافات این مراکز پخش خواهد شد. به جای این مراکز ما برنامة سنجش 2 از صدا و سیمای ملی را پیشنهاد میدهیم. بهترین معلمان در صدا و سیما جمعند جهت آموزش اصولی دروس. معلمانی همچون آقایان کامران نجف زاده، دانشجو، خودم و دیگر دلسوزان نظام آموزشی ایران. در ضمن سال دیگر از هفته ها قبل از کنکور تا هفته ها بعد از کنکور کلاً پیامک به طور اتفاقی قطع می شود.

مجری: همین الان فیلم اعتراف یکی از معترضین به اسم کاوه به دستمون رسید که با هم میبینیم.

کاوه: پیش از کنکور با یه خانمی به نام زهره تو انگلیس رابطة تلفنی داشتم. اون قبل از کنکور زنگ میزد و بهم میگفت کاوه درس نخون. میگفتم باشه ولی چرا. میگفت چرا نداره. نمیخواد درس بخونی اصلاً امتحان هم نده اینها همش الکیه. نتایج از قبل آماده شده است. میگفتم ایول باشه. خلاصه که نمیذاشت من درس بخونم. بعد کنکور مکالماتش با من چند برابر شد. هی بهم میگفت برو تو خیابون. میگفتم چی کار کنم. میگفت اعتراض کن. بگو تست من کو. بگو یه یا حسین تا مدرک.
بگو برادر شهیدم تستت رو پس میگیرم.
بگو زنده باد منافق. بگو تست منو دزدیدند با اون دارند پز میدند. بعد هم منتظر شو وقتی رهبر نظام آموزشی تو خطبه های درسی روز جمعه گفت که باید با اغتشاشگران برخورد بشه تو یه موقعیت مناسب اغتشاش گر ها را بکش. بعد اینور را بگرد اونور را بگرد یه موبایل دوربین دار بجور همه چی را ضبط کن بفرست برا ما. حتماً از قبل موبایل دوربین دار بجورآخه موبایل دوربین دار کمه گیر نمیاد تکنولوژیه جدیده کسی نداره. من هم گفتم ایول باشه. زهره نمیدونست که شما میتونید شنود داشته باشید به مکالمات ما. آخه منافقین هیچی از شما نمیدونند. اونها ساده و احمق هستند. اینها از اول انقلاب نفهمیدند که تلفنها کنترل میشه. مطمئنم سال دیگه دوباره به یکی تو ایران زنگ میزنند و اغتشاش درست میکنند.
مردم ندا خانم سلطان را من کشتم. ببخشید.

مجری: خوب آقای زاهدی رفتند با رییس سایت بی طرف فارس میخواهیم در مورد این فردی که کشته شده صحبت کنیم.. بفرمایید.

رییس سایت بی طرف فارس: ببینید من خیلی در مورد این قتل تحقیق کردم. خیلی زیاد. از چند و چون اون خبر دارم. چون تحقیقاتم زیاده به علاوه در تخصصم هم هست. من سایت بیطرف دارم. من از نزدیک با بستگان مقتول صحبت کردم همه چی رو در مورد مسایل ریز مقتول و قاتل میدونم. آقای حسن بیگدلیان توسط یک منافق مازندرانی به اسم کاوه کشته شدند.

مجری: آقای حسن بیگدلیان نه. خانم ندا خانم سلطان.

رییس سایت بی طرف فارس: بله همون. من خیلی تحقیقات کردم. همه چی رو میدونم.

مجری: ممنون. حالا که همه چی تموم شد و دانش آموزان محترم توجیه شدند ما مرخص میشیم. از بینندگان میخواهم که اگر از برنامة ما خسته شدند لازم نیست بروند بیرون میتوانند از شبکة 1 فیلم میلیونر زاغه نشین محصول 2009 را ببینند از شبکة 2 فیلم کشتی گیر محصول 2009 را ببینند از شبکة 3 فیلم خواننده محصول 2009 را ببینند از شبکة 4 فیلم شیر محصول 2009 را ببینند از شبکة 5 هم یه فیلم شوالیة سیاه محصول 2009 را ببینند طی خبرهایی که از ماهوارة هات برت داشتیم هم اکنون
شبکه های مولتی ویژن، ایکس ایکس ال، سکس ویو و اسپایس پلاتینوم برای ایرانیان به صورت رایگان باز است
لذت ببرید.
البته گویا بیگانگان به هات برت پول دادند تا این شبکه ها باز بشه و دانش آموزان عزیز فاسد بشوند و نتوانند درس بخوانند. از برنامه ها استفاده کنید.
همه جا امن و امانه خدا نگهدار

ریحانه یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:42 http://variance.blogfa.com/

سلام
شما در مالزی تحصیل میکنید؟
من دنبال اطلاعاتی بودم که به این ویلاگ رسیدم
برای تحصیل به مالزی میام
میتونم ای میلتونو داشته باشم؟

سلام خواهش می کنم:
vk_k1980@yahoo.com

[ بدون نام ] یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:56

سریال زنان سرسخت
سریالی بسیار ریبا در ژانر درام و کمدی. برنده ۳ جایزه golden globe مجموعه مستند راز
با دیدن این فیلم به راز کائنات و دستیابی به موفقیت و ثروت پی خواهید برد
X
تبلیغات در بلاگ اسکای
مراسم یادبود شهدا حوادث اخیر ایران در مالزی برگذار شد
یکشنبه 11 مرداد ماه سال 1388

دیروز به همت ایرانیان مقیم مالزی مراسمی برای یادبود شهدا و جانباختگان وقایع و حوادث اخیر ایران برگذار شد که مورد استقبال جمعی از هموطنان ایرانی واقع شد. این مراسم با پخش آهنگها و کلیپهای متناسب با ایام و اجرای زنده قطعات موسیقی اصیل ایرانی همراه بود. در این مراسم آقای محسن مخملباف، طی تماس تلفنی، پیام خود را به حضار و به نوعی به تمام ایرانیان خارج از کشور ارسال کرد.

لینک دانلود فایل صوتی :

http://rapidshare.com/files/262601729/Mohsen_Makhmalbaf.mp3.html

متن کامل سخنان آقای مخملباف به شرح زیر است:

درود بر دوستانی که در مالزی جمع شدند به مناسبت بزرگداشت شهدای جنبش سبز.من خدمت همگی سلام عرض میکنم و احساس میکنم که این رنگ سبز جنبش و رنگ سرخ خون شهدا بالاخره داره باعث میشه که ما از دوران سیاه استبداد عبور کنیم. دیگه همه میدونیم که این شهدا، شهدای جرئت ملت ما هستند....

درود بر دوستانی که در مالزی جمع شدند به مناسبت بزرگداشت شهدای جنبش سبز.من خدمت همگی سلام عرض میکنم و احساس میکنم که این رنگ سبز جنبش و رنگ سرخ خون شهدا بالاخره داره باعث میشه که ما از دوران سیاه استبداد عبور کنیم. دیگه همه میدونیم که این شهدا، شهدای جرئت ملت ما هستند. من بر این باور نیستم که مردم ما ناآگاه بودند، مردم ما مردم تحصیل کرده ای هستند، مردم آگاهی هستند، منتها پیش ازاین ظلم و استبداد، یک ترسی را برمردم حاکم کرده بود که خوشبختانه این ترس داره از بین میره، نشانه اش همین آمادگی مردم برای شهادت است. 30 سال پیش آقای خمینی میگفت که ملتی که آماده است جونشو بده، کسی نمیتونه بهش مسلط بشه. 30 سال پیش با همین حال و هوا مردم انقلاب کردند، انقلابی که آرمانهاش عدالت و آزادی بود. طی 30 سال آرمانها منحرف شد و رسید به نقطه اول. رسید به همونجایکه با همون روشهایی که پیروز شده بود، داره شکست میخوره. 30 سال پیش مردم آماده شهید شدن بودند و شاه را بیرون ریختند، الان دوباره ملت ما دوباره آماده شهید شدن شده اند و استبداد را دارند فرومیریزند. حکومت امروز خیلی سعی میکنه که شهدا را مثل رایهای ما بدزدد، هنوز اسامی شهدای ما اعلام نشده است. هرکجا و به هرکسی بچه شهیدش را تحویل داده اند، تهدیدش کرده اند که اگر اعلام بکنید، دستگیرتون میکنیم و بهتون فشار می اوریم. خیلی ها را مجبور کرده اند که بگویند که بچه هایشان در تصادف مرده اند، در اثر سرطان مرده اند. با این همه داره هرروز یک شهید دزدیده شده پیدا میشود و یک جرئت تازه و یک شور تازه ای به این ملت میدهد. استبداد 30 سال باعث شد که ما به عنوان ایرانی از هم فاصله بگیریم، تقریبا در همه جای دنیا ما با همه خوب بودیم جز با خودمون، و این کاری بوده که استبداد با ایرانی کرده بود. ایرانی را نسبت به ایرانی بدبین کرده بود و روح جمعی ما گم شده بود. شهدای ما باعث شدند که باز این روح جمعی پیدا شود. انها سعی میکنند که در ایران مردم شهادت را و بزرگداشت شهدا را برگذار نکنند، بعکس باعث میشوند که ایرانیها در سراسر دنیا دور همدیگر جمع شوند و آنچه که از ماپنهان میکنند را ما عیان میکنیم. من فکر میکنم امروز بزرگترین چیزی که ما بدست آوردیم روح جمعی ایرانی است، روح ملی گم شده مان است. یک استبداد ایدئولوژیک باعث شد که ما بعنوان یک ملت پاره پاره بشویم و هرکداممان به یک فرد، یک خانواده و به یک گروه تبدیل بشویم. همین کار در افغانستان مثلا اتفاق افتاده بود. آنها را اقوام و گروههای قومی جدا کرده بود، ما را برچسبهای ایدئولوژیک حاکمیت از هم جدا کرده بود. به یکی گفتند سوسول، به یکی گفتند قرتی، به یکی گفتند لیبرال، به یکی گفتند فرصت طلب، به یکی گفتند معاند و کم کم این برچسب ها را همه ما پذیرفتیم و برچسب اصلی روحمان را که ایرانی بودن و ملی بودن بود را گم کردیم. حالا داره ان روح جمعی پیدا میشه. مراسمی که شما الان در آن هستید درواقع نتنها بزرگداشت شهداست که بزرگداشت پیداشدن روح جمعی ایرانی است که اگر این به طور کامل پیدا شود، به نظر من دیگه جایی برای استبداد نمیماند. استبداد با زندانها و با شکنجه میتواند یک نفر را، یک گروه را بترساند، هیچ کس نمیتواند به یک ملت هفتاد ملیونی که دستشان در دست یکدیگر است، ظلم کند.

یک نکته دیگری را که میخواهم اضافه کنم این است که جنبش سبز ایران از نظر من سه مرحله دارد، یک مرحله تولد است که اتفاق افتاده است. الان این جنبش متولد شده است و همه دنیا آن را میشناسند، نامش را میدانند، روشهایش را میدانند. این جنبشی است که اصل آن در داخل ایران است و آرمانهایش دمکراسی است، عدالتخواهی است. شیوه تشکیلاتیش یک زنجیره سبز به هم پیوسته ای است که هر زنجیره را که میگیرند باز زنجیره دیگری وجود دارد، اینجوری نیست که آقای موسوی تنها رهبر این جنبش سبز باشد، هر ایرانی هم سربازاست و هم رهبر. بخاطر این نمیدانند کدام اطاق فرمان را بگیرند تا جنبش را بخوابانند. مرحله دوم این جنبش، رشد و توسعه این جنبش است که ما وارد آن شده ایم. از نظر من تولد این جنبش اتفاق افتاده است و الان وارد مرحله دوم این جنبش که توسعه آن است شده ایم. دراین مرحله جنبش از شهرهای بزرگ به سمت روستاها میرود و از داخل کشور به خارج از کشور میرود. این که امروز شما در مالزی جمع شده اید به عنوان ایرانیها تا درواقع بزرگداشت شهدای جنبش سبز را برگذارکنید، نشانه های مرحله دوم جنبش یعنی توسعه آن است. یک کار دیگری که نه فقط شما بلکه همه ایرانیان مقیم خارج میتوانید انجام دهید فعالیتهای دیپلماتیک میباشد. ما باید این تابو را بشکنیم که طی 30 سال به ملت ما تحمیل شده است. هروقت هرایرانی خواست با پارلمانهای خارجی، با دولتهای خارجی حرف بزند و درد مردم را بگوید اینها بهش گفتند جاسوس. ما باید این تابو را بشکنیم و اعلام کنیم به دنیا که ملت داریم اما دولت نداریم. ملت ایران دولت ندارد پس خودش دولت خودش است، پس خودش سفیر خودش است. ما باید برویم و مشکلات خودمان را مطرح بکنیم به دولتها، خواسته های مردم را بگوییم. در هر کشوری که هستیم. نگوئید که ما چه کاره ایم؟ ما که سفیر نیستیم! آقای موسوی که به ما نگفته که شما بروید و به این دولتها اینها را بگویید! به هرشکلی که میتوانید بگویید، حضوری، خصوصی، علنی. باید که هم به دولتها هم به پارلمانهای کشورها، به سیاسیونش و به ملتش، آنچه که در ایران اتفاق می افتد را گزارش بدهیم. آنچه را که میتوانیم بگوییم این است که رای ملت ما دزدیده شده است، احمدی نژاد رئیس جمهور ما نیست و او را به رسمیت نشناسید و چنانچه که اینها حقوق بشر را همچنان زیرپا گذاشته اند، زندانها را پر از زندانی کرده اند. آنقدر شکنجه کرده اند که دیگر شکنجه گر حرفه ای کم آورده اند و همشون به شکنجه گرانی تبدیل شده اند که آدمها را میکشند. من هم سی و دو سه سال پیش زندان بوده ام. شکنجه گران شاه حرفه ای بوده اند و بلد بوده اند که ما را هم تا پای مرگ ببرند اما ما نمیریم. اینها آنقدر شکنجه گر کم آورده اند، از بس که تعداد زندانیان زیاد است که بطور ناشیانه ای شکنجه میکنند و زندانی ها را میکشند. کار ما به جایی رسیده که باید به استبداد بگوییم که ما را لطفا حرفه ای شکنجه کنید. این شرم بر آنهاست و نه شرم بر ما. چون ما که آماده شهید شدن، زندانی شدن و شکنجه شدن هستیم. اما ما باید بگوییم به دولتهای دیگر که خواسته مردم ما این است که اگر اینها حقوق بشر را همچنان زیر پا گذاشتند، به هرطریقی به اینها فشار بیاورید، ما حتی با تحریمهای هوشمندیکه به حکومت فشار میاورد …….. و جنبش هم همچنان در داخل ادامه پیدا کند، اینها نمیتوانند به استبدادشان ادامه دهند. مرحله سوم جنبش پیروزی است. پیروزی دریک روز اتفاق میافتد. آنچه که کمی طولانی خواهد بود، مرحله رشد جنبش است. رشد در عمق آگاهیهای مردم، رشد در شهرستانها و روستاها، و رشد در فعالیتهای بین المللی.

یک شعار دیگری را هم که نباید در صحنه های بین المللی فراموش کرد، شعار دشمنی با روسیه و چین است. الان شما ببینید که روسیه و چین کمونیستی گذشته با ……. مسلمانها را در کشور خودشان میکشند، در کشتار مسلمانها در کشورهای دیگر متحدند. اگر یک فردی، یک زنی را در آلمان کشته و اینها شروع کنندکه برعلیه آلمان شعار بدهند، اما کشتار چین را فراموش میکنند، کشتار چچن را فراموش میکنند، و کشتار داخل ایران را فراموش میکنند. همانجوریکه ملتهای مسلمان ایران، چین، و روسیه کشته میشوند و قاتلین اینها با یکدیگرمتحد هستند، ما شعاری که میدهیم باید شامل همه این مظلومینی باشد که در این سه کشور در حال از بین رفتن هستندو فراموش نکنیم که دنیا هروقت آمد که جلو دولت ایران را بگیرد با وتو روس و چین روبرو شد. این وتو را میشود رسوا کرد. میشود که جلو سفارتهای روسیه و چین حضور پیدا کرد و فریاد مظلومیت مسلمانهای کشته شده هر سه کشوررا بلند کرد و این سه ملت را با یکدیگر متحد کنیم.

نکته دیگر اینکه من فکر میکنم که در هشت سال آقای خاتمی مردم انقدر اگاه شده اند که چه برسرشان امده پس از انقلاب. ما گم شده مان جرات بود و خوشبختانه این روزها جراتمان را بدست اورده ایم. روزی که از این هفتاد ملیون ایرانی، نصفشون نه، یک سومشان جرات کنند، این استبداد فرو میریزد. وشما قطره های جرات این دریایی که دارد شکل میگیرد، الان در این مراسم نشسته اید، تسلیت مرا هم بپذیرید، همینجور تبریک مرا هم بابت بیداری یک ملتی که بعید است دوباره به خواب برود. درود بر شما.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:10

«ظلم» پابرجا نمی ماند! بیخودی دست و پا می زنند! مقاله ای از بابک داد
Share
Yesterday at 6:59pm
«ظلم» پابرجا نمی ماند! بیخودی دست و پا می زنند! مقاله ای از بابک داد


پخش اخبار جعلی از اعترافات جعلی در دادگاه جعلی که با قانون جعلی و توسط قاضی و دادستان جعلی برگزار شده، در یک خبرگزاری جعلی بنام فارس، نشان از اوج انحرافات عمیق حکومت جعلی اسلامی از همه موازین اخلاقی و دینی و انسانی است.

در سلولهای مخوف زندانهای جمهوری اسلامی، که من در آستانه دوم خرداد 76 سه روز میهمان(!) یکی از آنها بوده ام، شکنجه گران آدمی را از خوردن آب ، غذا، هوا، اخبار بیرون، و حتی از داشتن کمترین آرمش و سکوت و خواب نیز محروم می کنند. غذایم را با پول خودم می خریدند! یک ساندویچ کالباس واقعا" خشک با نان بیات و سه برابر قیمت! و تازه نصف همان را هم سربازها بین راه «ناخنک» می زدند و می خوردند و بقیه اش را می انداختند داخل سلول و در را می بستند! روی یک موکت خشک می خوابیدم و باید پاهایم را از دیوار بالا می بردم تا در آن سلول یک متری بتوان خوابید! با این حال، تا چشمم گرم می شد، در آهنی سلول با لگد بازجو باز می شد و او صندلی دسته دارش را می کوفت جلوی من و می گفت:«خب! اعتراف کن!»

آن روزها بازجویم بدنبال اعتراف گیری برای این «توهّم» بود که در ستاد انتخاباتی آقای خاتمی، فساد اخلاقی حاکم است و فاحشه ها در آنجا با مسئولان ستاد روابط غیرافلاطونی دارند و چه و چه می کردند! گفت:«در این زمنیه اعتراف کن و بنویس!» از بازجو پرسیدم:« واقعا" اینطور بوده؟ ای نامردا! چرا منو خبر نمی کردن؟ چرا منو می پیچون که برم دنبال خبرنگاری و خودشون تنهایی...؟ خب شما که این چیزا رو می دونید بگید اونجا دیگه چه خبرایی بوده؟!» بازجوی جوان خشمگین شد و هجوم آورد مرا بزند! گفتم: «خب! حالا یه مهلتی بده ببینم! شاید یه چیزایی یادم بیاد!» بازجو رفت تا ساعتی بعد که دم صبح شده بود و چشمم گرم خواب و دوباره آمد که «خب! حالا یادت اومد؟» گفتم:«والله نه! ولی خیلی از دست بچه ها عصبانیم که چرا تک خوری می کردن!» گفت:« تازه خبر نداری! جاسوسی هم میکردی! از جاسوسیت بگو!» گفتم:« اه! جاسوسی واسه کی؟» گفت:«پس اینا چیه؟» و چند صفحه پرینت شده از دیسکتهایی را نشانم داد که تماما" آرشیو خبرهای سفرهای انتخاباتی آقای خاتمی بود و چون نرم افزار «ورد» نداشتند، کلمات و اخبار به شکل یک سری علامت و شکل و مربع چاپ شده بودند! با نهایت بلاهت گفت:« اینا رمز هستن! ما خودمون فهمیدیم تو جاسوس آمریکا بودی!» فایده نداشت این ابله را توجیه کنم. قبلش برای دو قاضی و بازجوی دیگر، توضیح داده بودم که اگر متن این اخبار رسمی را در یک نرم افزار دیگری غیر از «ورد» چاپ کنید، کلمه ها تبدیل به همین شکلها می شوند که شما فکر می کنید «عامت رمز!» هستند. حالا این بازجو دنبال این بود که به او اقرار کنم چقدر پول از «دشمن» گرفته ام؟ تا گفت «دشمن» فهمیدم این تکیه کلام «آقا»ست و تا این بازجوی جوان حرف آقا را با اعتراف گیری از من ثابت نکند، نمی تواند به بزرگترهایش ثابت کند «ولایت پذیری» بالایی دارد و لیاقت پیشرفت دارد!

در آن سه روز، در یک سلول انفرادی یک متری و دربسته محبوس بودم و در تمام طول شبانه روز، نوار نوحه یکی از مداحان بدصدا (حدادیان یا منصورارضی! یا ارزی!؟) را در راهرو سلولها پخش می کردند. آن نوحه را با ولوم بالا صدها بار تکرار می کردند و «لوپ» می زدند تا نه بشود فکری کرد و نه بتوان روحیه خود را بازسازی کرد.آنقدر پخش می شود که تنها آرزو و تنها آرمان(!) فرد زندانی، دیگر نه دموکراسی و آزادی و حق و عدالت، بلکه فقط و فقط «خفه شدن» صدای آن مداح بدصدا است!

آن بازداشت با وساطت آقای خاتمی به سه روز نکشید و مرا با کفالت آزاد کردند و بعدها هم هیچ اثری از پرونده ام پیدا نشد که نشد! اما حالا اقرار می کنم اگر مدت بازداشتم بجای سه روز، سی روز می شد، ممکن بود مجبور شوم به همان چیزهایی که بازجوی وحشی ام می خواست اعتراف کنم و نوشته هایش را عینا" بنویسم و امضا کنم. «آدم، آدم است!» و مقاومت جسمی و روحی آدمها هم سقفی دارد و آنها در شکستن آدمها استادند! به خاطر اینکه پایبند به هیچ موازین انسانی نیستند.

در حالی که حقیقت این است که در ستاد خاتمی، خلوص و یکرنگی و صفا و وحدانیت موج می زد. حقیقت این است که در میان «نیروهای سیاسی موجود»، پاک تر و دلسوزتر از اصلاح طلبان، مسلمان تر از اعضای نهضت آزادی، با شرف تر از نیروهای جبهه ملی وجود ندارد و شخصیتهایی پاک تر، مؤمن تر و مخلص تر از کروبی و موسوی و خاتمی و... نمی توان پیدا کرد. و باز اعتراف می کنم اگرچه در میان راستگرایان و اصولگرایان و محافظه کاران هم نیروهای مخلص و پاک کم نیستند، اما رأس و بدنه اصلی اصولگرایان تابع ولی فقیه، رأس و بدنه سالمی نیست! بخصوص در بین آنهایی که بیشتر دم از «ولایت مداری!» می زنند، فسادهای مالی و اخلاقی و سیاسی وحشتناکی می توان سراغ کرد که بخشهای کوچکی از آن را عباس پالیزدار افشا کرد و دیدید او را به چه روزی انداختند. حالا همین من بدیل آنکه انسانم و سقف توانایی روحی و جسمی محدودی دارم، اگر در شرایط شکنجه و سلول انفرادی مأموران ولی فقیه قرار بگیرم، ممکن است عکس اعتقادات قلبی ام را بگویم. گفتم که «آدم، آدم است!» مهم آن است که در شرایط آزاد، چه بگویم و بنویسم. باید به مردم عادی و خانواده ها بگوییم و توجیه شان کنیم که نه از شنیدن این قبیل اعترافهای دروغین دلسرد و «ناامید» شوند و نه این اعترافات جعلی را باور کنند.

***

مأموران امنیتی نظام، همواره بدنبال رسمّیت دادن به توهّمات بیمارگونه مقام معظم رهبری بوده اند و هستند. برای آنها عقلانیتی باقی نمانده که از خودشان بپرسند این مقام عظما درست فرموده یا غلط فرموده؟ مهم این است که آنها باید سندی پیدا کنند و آن حرف و توهمّات رهبر را اثبات کنند! اگر آقای خامنه ای مثل سال 77 بگوید «مطبوعات پایگاه دشمن هستند!» اینها باید از چند خبرنگار اعتراف بگیرند که با موساد و سیا همکاری می کردند و پول هم گرفته اند! اگر «آقا» بگوید در این انتخابات تقلب نشده و اصلاح طلبان با قصد انجام یک «انقلاب مخملی» شرکت کرده اند، مأموران اصلا" کاری به مخمل و انقلابش ندارند! فقط مانند سگهای شکاری بو می کشند تا بالاخره سندی بسازند که اثبات کند «آقا» بازهم درست فرموده اند و با «تیزهوشی» این انقلاب مخملی را خنثی کرده اند! سندش هرچه می خواهد باشد! مجعول! دروغین! ساختگی! «آقا» بدنبال ارضای خودخواهی و منیّت فرعونی خویش هستند و مأموران بدنبال ارضاء کردن منویات شخص حضرت «آقا»! و چون سندی برای حرفها و ادعاها و توهمات «آقا» نمی یابند و اصلا" سندی وجود ندارد، با این نمایشهای نخ نما و اعتراف گیری و اعتراف سازی، کاری را می کنند که سالهاست «آقا» و سایر همراهان ولی فقیه انجام داده و می دهند:«خود ارضائی سیاسی!» خود می گویند و خود می خندند، عجب قوم هنرمندند!

باید افراد کم اطلاع را توجیه کنیم حتی اگر این قبیل اعترافات را از «زبان» خود این دوستان دربند هم شنیدند، دقت کنند آنها این سخنان را «کجا» می گویند؟ تا مادامی که کسی در بند و در زندان و حتی در داخل کشور که یک زندان بزرگ است باشد، زیر فشار است و هیچکدام از اعترافاتش هیچ حقانیت و هیچ مشروعیتی ندارند. اگر زندانیان ما توانستند مثل اکبر گنجی و احمد باطبی و محسن سازگارا و هزاران از بند رسته دیگر، به یک کشور آزاد بروند و اگر آنجا در کمال آزادی، داوطلبانه نشستند و از حقانیت نظام یا از «تیزهوشی آقا!» و «نبود تقلب در انتخابات!» سخنی گفتند، سخنشان واقعی است و حداقل می شود باور کرد که گوینده چنان سخنانی، در یک محیط آزاد نشسته و خودش شخصا" به این اعتقاد تازه رسیده است. وگرنه مضحک نیست کسی بعد از یک ماه بازداشت، بیاید و حرفهایی بزند که با سوابق فکری و منش اعتقادیش هیچ شباهتی ندارد؟! به دوستان جوان تر و ناآشنا با تاریخ این سالهای سیاه بگوییم بروند در اینترنت جستجو کنند و ببینند کدامیک از زندانیان نظام جمهوری اسلامی، بعد از آزادی و بعد از رفتن به یک کشور آزاد، چنین کاری کرده اند و از نظام دفاع کرده اند؟ کدامیک از زندانیان را پیدا می کنید که در یک کشور آزاد، بنشیند و به «حقانیت» نظام و رهبری عادلانه آقای خامنه ای و نبود تقلب و نبود شکنجه و نبود ظلم در این نظام «شهادت» بدهد؟ اگر خود آقایان مسئول در نظام، حتی یک نفر «زندانی سابق» را مثال بزنند که در محیط آزاد، افکار و انتقاداها و اعتراضهای سابقش را نقد کند و اعتراضاتش به نظام را پس بگیرد و از حقانیت نظام دفاع کند، من شخصا" همه اعترافات مضحک این بیدادگاهها را «یکجا» باور می کنم! برعکس، در جستجویی ساده موارد بسیاری خواهید یافت از زندانیانی که در اینجا «مجبور به اعتراف» شده اند اما به محض آزادی از زندان و بخصوص به محض خروج از کشور، از شکنجه ها و فشارهای دوران زندان پرده برداشته اند و گفته اند که همه اعترافات ساختگی را تحت فشارهای وحشیانه مأموران امضا کرده اند یا به زبان آورده اند.

***

باید مردم عادی را توجیه کنیم که «شیوه های کثیف» بازجویی در زندانهای جمهوری اسلامی، چیزی از شکنجه ها و تعرض و تجاوزها در زندانهای «ابوغریب» و «گوانتانامو» کم ندارد. منتها فرق ماجرا اینجاست که رسانه های آزاد غرب می توانند از بیرون زندان گوانتانامو، داخل محوطه زندان را ببینند و تصاویری از زندانیان «نارنجی پوش» با دستبند و پابند بگیرند و آن را پخش کنند. خبرنگاران غربی می دانند با پخش آن تصاویر، سرنوشتشان مثل خانم «زهرا کاظمی» خبرنگار کانادایی ایرانی تبار نمی شود که از تجمع خانواده زندانیان «پشت دیوارهای بلند زندان اوین» عکسبرداری کرد و بلافاصله به جرم جاسوسی و عکاسی از داخل زندان(!) دستگیر شد و چند روز بعد هم زیر شکنجه های وحشیانه قاضی(!) سعید مرتضوی کشته شد!

در این کشور «به ظاهر اسلامی» ابعاد کارهایی که در زندانها می کنند تا زمان سقوط کامل این حکومت جور و ظلم، مکتوم و پنهان خواهند ماند و مانند دوران پس از صدام، تا ماههای متمادی، «گورهای دسته جمعی مخالفان» و «زندانهای مخوف و دورافتاده»، یک به یک توسط مردم کشف خواهند شد.

باید به مردم عادی بگوییم که در زندانهای نظام چه می گذرد؟ برخی از دوستان زندانی ما و خیلی از مردم دستگیر شده، بیماریهای جسمی دارند و وابسته به دارو هستند. همین تحریم و نرساندن دارو، باعث رنج جسمی و نهایتا" تسلیم و شکستن زندانیان می شود. خیلی را مانند ابطحی ( به گفته محمدرضا تابش) به داروهای اعصاب و خواب وابسته می کنند. با ندادن دارویی که به آن وابسته شده ای، رنج و درد باعث می شود هر چیزی را بازجویان بخواهند، زندانی انجام بدهد یا امضا کند. برخی از زندانیان را مانند سعید حجاریان در آفتاب داغ نگه می دارند. خیلی را کتک می زنند. زخم و خونریزی خیلی از زندانیان را مداوا نمی کنند. خیلی را در «سکوت مطلق» به حال بیخبری می گذارند و حتی تا یک ماه در سلولش را هم باز نمی کنند. طبیعی است به محض آنکه در سلول باز شود، خود زندانی مثل بلبل به حرف می افتد. باید مردم عادی را توجیه کنیم که این اعترافات ساختگی را نباید دلیل حقانیت نظام تلقی کنند. بلکه اتفاقا" محکم ترین سند «نامشروعیت این نظام» همین اعترافهای مضحک و ساختگی امثال این بیدادگاههاست. محکم ترین دلیل اینکه «آقا» به خودارضائی سیاسی عادت فرموده اند، این است که دادستان از قول کسی مثل محمدعلی ابطحی از «تیزهوشی مقام معظم رهبری! و نبود تقلب!» سخن بگوید! اعتراف به «هوش آقا!» حتی مرغ پخته را هم داخل دیگ به خنده می اندازد! چرا که این «رهبر تیزهوش» همه وجود و هستی و قدرت خود را روی کسی «قمار» کرد که در هفته اول، فرمانش را نقض کرد و با یک دهن کجی آشکار، مشائی را از مقام «معاون اولی» برداشت و گذاشت یک پله نزدیکتر و بالاتر به خودش! یعنی«رئیس دفتر رئیس جمهوری!» حالا آقای جنتی و مکارم شیرازی و دفتر رهبری، باید برای ارتباط با رئیس جمهور به همین آقای مشائی متوسل بشوند و به مقام و جایگاهش رسمیت ببخشند! آیا این کار رهبر، نشانه تیزهوشی ایشان است؟ کدام آدم تیزهوشی با خود چنین می کند که آقای خامنه ای کرده است؟

در دنیای غرب که مسئولان نظام به «کفر» متهمشان می کنند، حتی در داخل زندانها هم مسئولان و کسانی هستند که مسئولیت دارند آزادنه از تخلف مأموران و بازجویان و شکنجه زندانیان عکس و فیلم بگیرند و به مقامات بالاتر گزارش کنند (مثل عکسهای زندان ابوغریب) و رسانه ها هم می توانند آنها را آزادانه و بدون ترس در همان آمریکا نمایش دهند و تازه از دولت خود بخواهند همه عاملان شکنجه ها و مأموران متخلف را مجازات کند. اما در اینجا که «ام القرای اسلام!» است و ادعای عدالت و شریعت الهی دارد، «ظلم» و ستم و جور در زندانها و حتی در کف خیابانها بیداد می کند! اینجا حتی از جنایات پلیس و بسیج در سطح خیابانها هم نباید عکاسی و فیلمبرداری کرد وگرنه مانند چندتن از شهروندانی که در بیدادگاه امروز، صرفا" بدلیل عکاسی از اغتشاشات(!) محاکمه شدند، دستگیر و با اتهام جاسوسی و براندازی(!) محاکمه می شوید! طبیعی است به تصویر کشیدن شکنجه ها و جنایتهای مأموران در زندانهای دربسته و سلولهای مخوف که دیگر جای خود دارند و کسی را برای «ثبت اسناد جنایات» به آن فضاهای دربسته راهی نیست. و اگر مانند خانم زهرا کاظمی به نزدیکی دیوارهای بلند زندان اوین هم برود، جاسوس تلقی می شود و خونش را زیر شکنجه های وحشیانه می ریزند!

«الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم». مقامات نظام، دنیای غرب را به «کفر» متهم می کنند در صورتی که در واقعیت چنان نیست! با این حال به فرموده مولا علی(!) همان دنیای غرب با همان کفرش هنوز «پابرجا» مانده و پابرجا می ماند، ولی این نظام «ظاهرا" اسلامی» که در آن «ظلم» و جور و جنایت بیداد می کند، هرگز پابرجا نخواهد ماند. این بشارت مولا و خداست که خونهای به ناحق ریخته شده، دامان مسببان و حاکمان را خواهد گرفت. همچنین با همت مردم و اقدامات ابلهانه مقامات نظام، نظیر پخش همین اعترافات ساختگی و ادامه خشم و اعتراضات ملی، این حکومت ظالم رفتنی است و شمارش معکوس سقوط نظام شروع شده است! بیخودی دست و پا می زنند!

توجه: دوستان عزیز! در جنبش سبز هر کدام از من و شما یک سربازیم. هر کدام از من و شما یک رهبریم. هر کدام از من و شما یک سفیریم. هر کدام از من و شما یک رسانه ایم. این خاصیت منحصر به فرد این جنبش ملی است که رهبری آن، بر عهده یک نفر نیست و انشاءلله در صورت پیروزیش، باز به حاکمیت «شخص شاه یا شیخ» بر سرنوشت مردم نمی انجامد. رهبری این جنبش با تک تک مردم و من و شماست.

بنابراین باید هر نقشی را که می توانیم در این جنبش سبز بر عهده بگیریم، به بهترین و مسئولانه ترین شکلی انجام بدهیم. باید گاهی سفیر یا رسانه یا سرباز یا رهبر حرکتهای جنبش سبز باشیم. لازم است نهضت آگاهی بخشی را از محیط اینترنت به سطح جامعه و به میان مردم عادی داخل بکشانیم و علاوه بر هموطنان خود، تمامی مردم جهان را از واقعیتهای ایران آگاه کنیم. برای نشر و ترجمه و تکثیر این مطالب، از تمام توان و امکانات خود استفاده کنید و بدانید جنبش سبز برای پیروزی، به آگاهی همگانی نیازمند است و هر کدام ما باید رسانه و سفیر این جنبش ملی باشیم و دیگران را هرچه بیشتر آگاه کنیم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:27

6 صبح سه‌شنبه، 13 مرداد 1388
هشدار سازمان مجاهدین انقلاب:
کشور در سراشیبی سقوط است

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای شدیداللحن در خصوص دادگاه نمایشی روز شنبه، ضمن تاکید بر غیرقانونی بودن این محاکمه، فرجام آن را قرار گرفتن کشور در سراشیبی سقوط کشور دانست.

متن کامل این اطلاعیه را به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، در ادامه می‌خوانید:


بسم الله الرحمن الرحیم


ملت شریف ایران

طی دو شب گذشته شاهد نمایشی تأسف بار به نام دادگاه متهمان کودتای مخملی بودیم. این نمایش که در آن از ساده ترین و ابتدایی ترین اصول دادرسی و حقوق قضا خبری نبود، به هر چیز جز دادگاه شباهت داشت. ادعانامه ای حاوی تناقضات عجیب و غریب و با شباهتی تام به مقالات و تحلیل های روزنامه کیهان، عدم حضور وکلای مدافع تعدادی از متهمان در دادگاه و بی خبری وکلای مدافع حاضر در جلسه از محتوای پرونده و تحقیقات مقدماتی، قرار دادن وکلای مدافع در جایگاهی که هیچگونه امکان گفت و گو با موکلان خود نداشته باشند، پخش جلسه به اصطلاح دادگاه از صدا و سیما قبل از آن که حکمی علیه متهمان صادر شود، تهمت و توهین و افتراء علیه احزاب و تشکل های سیاسی و شخصیت های برجسته و خوشنام غایب در دادگاه بدون این که امکان پاسخ داشته باشند،... تنها بخشی از ابعاد آشکار این نمایش تأسف بار بود.


این به اصطلاح ادعانامه تلاشی ناکام و در عین حال بهت آور برای تأیید ادعای آقای احمدی نژاد و همفکرانش مبنی بر انحراف 30 ساله از خط انقلاب بود. نویسندگان این ادعانامه کوشیده اند با گزینش راست و دروغ حوادث و تحولات سه دهه گذشته سناریوی موهوم انقلاب مخملی و یا به تعبیر خودشان کودتای مخملی را به اثبات برسانند. آنان در این تلاش نافرجام هر مطلب مغایر با دیدگاه های سیاسی خود را به عنوان توطئه و جریان براندازی به هم بافته اند و از هردری به کینه و خصومت سخنی رانده اند. در این ادعانامه از کدیور و سروش گرفته تا احزاب و تشکل های سیاسی، تا خاتمی و موسوی و هاشمی و تا نهادهای مدنی تا بنیاد راکفلر و شورای روابط خارجی آمریکا به عنوان نهادهای جدید التأسیس برای انقلاب مخملی!!! تا اتحادیه اروپا تا منافقین و سلطنت طلبان تا شبکه های تلویزیونی بیگانه تا اقدامات تروریستی و بمب گذاری ... سخن رفته است و تنها نام هایی که به تجاهل از آن صرفنظرکرده اند روسیه و چین است.


شتابزدگی آقایان در تنظیم این به اصطلاح ادعانامه و برگزاری نمایشی که علی الظاهر باید پیش از مراسم تنفیذ و تحلیف صورت می گرفت، موجب گرفتار آمده ایشان به تناقض گویی های عجیب و غریب شده است. ما بررسی و نقد این ادعانامه را به فرصتی دیگر وامی گذاریم و در تنها به ذکر یکی دو نکته در این خصوص می پر دازیم.


در این اصطلاح ادعانامه، از تردید معترضان در سلامت انتخابات و درخواست رسیدگی به شبهه تقلب به عنوان اصلی ترین دلیل برای اثبات پروژه کودتای مخملی یاد شده است، این درحالی است که تردید در سلامت انتخابات و اعتراض و درخواست رسیدگی به شبهه تقلب حق قانونی شهروندان است. چگونه آقایان که سوابق تخلفات و اقدامات غیر قانونی عدیده، نظیر عدم اعلام آراء تفکیکی حوزه انتخابیه تهران در جریان انتخابات دوم شوراهای شهر و روستا و لواحقی نظیر کارشکنی در جریان حضور ناظران کاندیداها در شعب اخذ رأی و ممانعت از حضور ایشان در سایت های تجمیع در دوره های انتخاباتی مجلس هشتم و ریاست جمهوری دهم و قطع خطوط تلفن ستاد انتخاباتی کاندیداهای رقیب و قطع سیستم پیامک تلفن های همراه از شب برگزاری انتخابات به بعد و مشارکت بیش از یکصد درصد واجدان شرایط در حدود 140 شهر در انتخابات اخیر و ... را در کارنامه خود دارند،می توانند مدعی سلامت انتخابات باشند و معترضان به انتخابات را متهم به دست داشتن در پروژه کودتای مخملی کنند؟ این روش برخورد با معترضان تنها از کسانی ساخته است که تخلفات و تقلبات گسترده ای را در انتخابات سامان داده و برای سرکوب اعتراض، معترضان را متهم به براندازی می کنند. به دیگر سخن محاکمه معترضان به تقلب در انتخابات خود بهترین دلیل بر عدم سلامت انتخابات است زیرا وقتی راه های منطقی و معقولی نظیر پیشنهادهای قانونی معترضان از جمله مطابقت کد ملی رأی دهندگان با شماره های ثبت شده در تعرفه های رأی به عنوان کدملی برای اثبات سلامت و یا عدم سلامت انتخابات وجود دارد، چه نیازی به اعمال خشونت و سرکوب و دستگیری و محاکمه و زندان و سناریوهای موهوم براندازی است؟


واهی بودن ادعای انقلاب مخملی در مورد حوادث پس از انتخابات را بیش از هرجا می توان در خود این به اصطلاح ادعانامه مشاهده کرد. این ادعا چنان سخیف و بیگانه با واقعیات جامعه ایران است که آقایان ناگزیر شده اند به جای واژه شناخته شده انقلاب مخملی از واژه جعلی و من درآوردی کودتای مخملی استفاده کنند. درحالی که کودتا را صاحبان زور و اسلحه انجام می دهند و انقلاب را مردم.


ذکر موارد ترور و بمب گذاری و انفجار و ... در ادعانامه علیه متهمان، بیش از هر چیز از خالی بودن دست تنظیم کنندگان این به اصطلاح ادعانامه حکایت دارد، وگرنه چه نسبتی میان ترور و بمب گذاری و انفجار با کودتای مخملی و براندازی نرم وجود دارد؟ آقایان در این به اصطلاح ادعانامه از یک سو کودتای مخملی را حرکتی درازمدت و خزنده با شیوه های به ظاهر مسالمت آمیز و قانونی تعریف می کنند و از سوی دیگر مواردی نظیر ترور و بمب گذاری را بخشی از پروژه کودتای مخملی ذکر می کنند. بدون شک اگر تنظیم کنندگان ادعانامه دلایل و مدارک محکمه پسندی علیه متهمان دراختیار داشتند، این گونه خود را ناگزیر از تناقض گویی و بافتن آسمان به ریسمان نمی دیدند.


ملت شریف ایران؛

آنچه را که شما طی دو شب گذشته شاهد بودید محاکمه و اهانت و افترا علیه صادق ترین، پاک ترین، شریف ترین و فرهیخته ترین شخصیت های این کشور و نشانه آشکار روند نامبارک استحاله آرمان های انقلاب اسلامی و مبانی نظام جمهوری اسلامی است. امروز عاملان و مرتکبان واقعی استحاله آرمان های انقلاب و براندازی نظام به بازجویی و محاکمه صادق ترین و دلسوزترین یاران نظام و انقلاب نشسته اند و باسابقه ترین چهره های مبارز و خدوم این انقلاب و نظام را آماج ناجوانمردانه ترین اهانت ها و افتراها قرار می دهند.


سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران ضمن محکوم کردن آن چه که دادگاه متهمان کودتای مخملی نامیده می شود، این نمایش را اقدامی غیر قانونی و مغایر با بدیهی ترین موازین قضایی می داند و آن را مقدمه برخورد بر احزاب مستقل و قانونی کشور به مثابه آخرین نشانه های وجود مردمسالاری در کشور ارزیابی می کند. برگزاری این به اصطلاح دادگاه مغایر با اصل صریح قانون اساسی مبنی بر ضرورت رسیدگی به جرائم سیاسی در دادگاه های صالحه و با حضور هیئت منصفه است.


سازمان همچنین اعترافات و اقاریر متهمان را که در شرایط نامعلوم و نگهداری در سلول های انفرادی و بی خبری مطلق متهمان از دنیای خارج و محرومیت آنان از اخبار و اطلاعات و داشتن وکیل و حتی ملاقات با خانواده بوده است، مصداق بارز اعتراف تحت فشار و شکنجه دانسته از اساس بی اعتبار می داند.


سازمان بار دیگر هشدار می دهد این روش و شیوه اداره کشور و چوب حراج زدن به سرمایه های عظیم ملی و حذف چهره های برجسته و بزرگی که هر یک تاریخ این انقلاب به شمار می روند، فرجامی جز از دست دادن اعتماد ملی و قرار دادن کشور در سراشیبی سقوط نخواهد داشت.


سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:28

http://ilinux.wordpress.com/2009/08/02/the-best-people-in-prison/

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:16

موثق: با برخی از زندانیان واقعا در زندان خوب برخورد می شود و اصراری برای اعتراف گرفتن از آنان نمی شود تا آنها با انتقال اخبار به جامعه از طریق خانواده هایشان، جهان را نسبت به تحت فشار بودن سایر زندانیان مردد سازنند. این بخش دیگری از پروژه کثیف شکنجه گران و اعتراف گیران است

یاسمن چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:18 http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

کجا؟

هیچ جا!اومدم :-)

Masoud شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:39

agha ma inja kheili delemon gerfte dash kourosh...nemidoni che ghad kharabim...delam vase hamaton tang shode

مخلصم پسررر .....

مهتاب مفخم یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:35 http://goombah.blogfa.com/

http://goombah.blogfa.com/

به قول خودت درود . آدرس جدیدمه

اومدم ایول راستی مهتاب وب قبلیت چی شد؟؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد